Omdömet skrevs 16 juli 2019

Vi var ett sällskap på 4 st familjer och samtliga upplevde diverse felaktigheter och problem med sina stugor. I en stuga kunde badrumsfläkten inte vara igång eftersom det luktade fruktansvärt illa. Fläkten var kopplad till badrumslampan vilket tvingade en att ha den igång med jämna mellanrum.

Det saknades en hel del porslin och övriga tillbehör.

Brandlarmet var nermonterat.

Soffan nersmutsad och full med hår, vi fick lägga ett lakan på den för att vilja vistas i den.

Kvarlämnad mat både i kyl och i skåp

Med mera.

En del av grejerna blev åtgärdade, men precis när vi kommit hem fick vi ett samtal om att bl.a. soffan var smutsig och att vi skulle få betala 1000:- i straffavgift.

Otroligt dåligt, det var synd att vi inte tvingade med någon i personalen på en besiktning innan vi flyttade in får då hade de själv sätt att soffan var smutsigare innan vi flyttade in. Vi lade som sagt ett lakan på den direkt för den var så äcklig.

Meddelar alla som vi pratar med om att göra en gemensam besiktning, annars kommer det någon påhittad straffavgift.

Oerhört besviken besökare som inte kommer tillbaka!!!

Rumstips: Bra för den som gillar mygg Bra även för den som gillar avloppslukt
Datum för vistelsen: juni 2019
2  Tack Rutineradcampare
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Vi hyrde en stuga över midsommarhelgen, stugorna var nya och i väldigt fint skick. Dock i vår stuga som hade 6+2 bäddar var soffan lite löjlig, en liten 2-sits soffa. Nära till allt, dock märktes det att det var lågsäsong, poolen och vattenrutschkanorna var stängda pga målning, detta kunde man ha fixat innan, speciellt när det ingår i priset, en besvikelse för barnen. Annars en väldigt trevlig camping, nära till fin strand. Rolig minigolf. Personalen är väldigt trevlig.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Camgus
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Vi är en familj, två vuxna och två tonåringar som checkat in för en veckas semester på Löttorps camping. Vi är inte överförtjusta i campingliv men ska testa detta som vi känner är lite camping-light! Stugan på 50 kvm är hur fin som helst, tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin, stor uteplats, bra planlösning, nära fin sandstrand, jourlivs, restauranger men ändå lite avsides från mesta campingstojet.
Vi ska vara här vecka 30, sportveckan men övriga veckor har mycket program och möjligheter till en aktiv semester.

Tack 881susannen
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Lugnt och familjevänligt. Bra std i stugorna. Hoppborg för små barn och hoppkudde för de lite större. Bra öppettider i jourbutik/reception och restauranger. Fin strand och kul rutchbaneland. Några utlovade attraktioner sönder. Flyboard som det stod om på hemsidans förstasida fanns ej. Ena vattenrutchen avstängd och air-hockey ur funktion.

Tack 533annakarinp
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Personalen är trevlig o hjälpsam. Stranden är ok, men finns bättre på Öland! Ett plus för att det finns hundbad! Serviceutrymmena är sådär, gemensamma toaletter för tjejer/killlar. Campingen passar nog bäst för småbarnsfamiljer. Finns lekpark o vattenrutschkanor.

Tack Annelie W