Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Vi hyrde en stuga över midsommarhelgen, stugorna var nya och i väldigt fint skick. Dock i vår stuga som hade 6+2 bäddar var soffan lite löjlig, en liten 2-sits soffa. Nära till allt, dock märktes det att det var lågsäsong, poolen och vattenrutschkanorna var stängda pga målning, detta kunde man ha fixat innan, speciellt när det ingår i priset, en besvikelse för barnen. Annars en väldigt trevlig camping, nära till fin strand. Rolig minigolf. Personalen är väldigt trevlig.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Camgus
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Vi är en familj, två vuxna och två tonåringar som checkat in för en veckas semester på Löttorps camping. Vi är inte överförtjusta i campingliv men ska testa detta som vi känner är lite camping-light! Stugan på 50 kvm är hur fin som helst, tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin, stor uteplats, bra planlösning, nära fin sandstrand, jourlivs, restauranger men ändå lite avsides från mesta campingstojet.
Vi ska vara här vecka 30, sportveckan men övriga veckor har mycket program och möjligheter till en aktiv semester.

Tack 881susannen
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Lugnt och familjevänligt. Bra std i stugorna. Hoppborg för små barn och hoppkudde för de lite större. Bra öppettider i jourbutik/reception och restauranger. Fin strand och kul rutchbaneland. Några utlovade attraktioner sönder. Flyboard som det stod om på hemsidans förstasida fanns ej. Ena vattenrutchen avstängd och air-hockey ur funktion.

Tack 533annakarinp
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Personalen är trevlig o hjälpsam. Stranden är ok, men finns bättre på Öland! Ett plus för att det finns hundbad! Serviceutrymmena är sådär, gemensamma toaletter för tjejer/killlar. Campingen passar nog bäst för småbarnsfamiljer. Finns lekpark o vattenrutschkanor.

Tack Annelie W
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Bra saker för små barn finns på campingen. Ganska dåligt utrustade stugor, som saknar ganska basala saker. Dålig info om sådant som källsortering. Okej strand nära campingen. Bra restaurang på munken, som hade förvånansvärt bra medeltidsmat.

Tack martinhogenberg