Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Personalen är trevlig o hjälpsam. Stranden är ok, men finns bättre på Öland! Ett plus för att det finns hundbad! Serviceutrymmena är sådär, gemensamma toaletter för tjejer/killlar. Campingen passar nog bäst för småbarnsfamiljer. Finns lekpark o vattenrutschkanor.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Annelie W
Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Bra saker för små barn finns på campingen. Ganska dåligt utrustade stugor, som saknar ganska basala saker. Dålig info om sådant som källsortering. Okej strand nära campingen. Bra restaurang på munken, som hade förvånansvärt bra medeltidsmat.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack martinhogenberg
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

En kanon camping. Rekommenderas starkt. Mycket barnvänlig med bra strand och bra standard på servicehus.
Bra lekplatser och mycket god mat på båda resturangerna och god glass .Trevlig personal
Rekommenderas att besöka

Datum för vistelsen: juli 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
1  Tack danielolsson199
Omdömet skrevs 26 augusti 2015

Jätte trevligt bemötande
Trevlig camping
Mycket att tillgå,
Lite bätre standard på service byggnaden, Dallas i alla fall köket är inte det roligaste. Kunde va lite större och bättre standard.

Väldigt bra städat.

Datum för vistelsen: juli 2015
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
1  Tack cissan80
Omdömet skrevs 9 augusti 2015 från mobil enhet

Vi bodde i en 4-bäddars stuga i 3 nätter och omgivningarna är perfekta för barnfamiljer. Fina lekplatser och när till en alldeles lagom stor strand. Stugan var i fint skick med kaklat badrum, spis med ugn och kyl/frys i köket. Dock saknades tex rullgardiner i fönstren, dörrmatta, krokar till ytterkläder osv. Simpla saker som gör allt lite enklare och bekvämare.

Datum för vistelsen: augusti 2015
2  Tack Schlagerfantomen