Omdömet skrevs 4 augusti 2015 från mobil enhet

En mysig och barnvänlig camping med stor lekplats och gratis inträde till Kanans Land, en liten vattenpark med några vattenrutschkanor.
Servicehuset var fräscht och välstädat.
Vi bodde precis bredvid lekplatsen och vår dotter lekte där nästan hela tiden.
Det finns en minigolfbana som var väldigt fin och välskött.
Vi var väldigt nöjda med vårt besök!

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack annakarino939
Omdömet skrevs 27 juli 2015

Ordning och reda och allt man behöver. Nybakat bröd till frukost var en höjdare. Lugn plats med närhet till havsbad men även till bassäng med rutschkanor till glädje för stora och små. Vi gillade att promenera på de träbelagda stråken efter havsbandet. Dagsutflykter till olika ställer på norra Öland förgyllde tillvaron. Men vi hann ju inte med allt på en vecka så vi åker dit igen.

Datum för vistelsen: juli 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack Kermer61
Omdömet skrevs 26 juli 2015 från mobil enhet

Vi hyrde en stuga som var modern och i toppskick! Man får mycket stuga för pengarna!

+ Barnvänligt. Stort område med hoppkuddar och lekplatser som barnen fullkomligt älskade. Stora område där barnen kunde röra sig fritt på.

+ Fräscha servicebyggnader. Rent och snyggt. Även om vi hade stuga och inte behövde använda dem så mycket. Vi tvättade en gång på vår vecka vilket gick problemfritt.

+ Rent och snyggt. Inget skräp. Fräscht och rent överallt.

+ Lugnt. Inga stökiga fester trots mycket folk o barn o ungdomar.ändå livaktigt på ett positivt sätt.

+ Sveriges i särklass finaste strand. Lång och långgrund helt underbar sandstrand. Finns möjlighet att spela beachvolleyboll.

+ Barnen älskade "Kanans land" och vattenrutschbanorna där. Ett stort plus att bassängerna inte är djupare än att barn i mellanstadieåldern bottnar.

+ Närvaron av sport for life v 30 - höjde campingen enormt! Sportforlife har kristen grund och den som väljer v 30 på löttorp kan räkna med en vecka av full aktivitet och fysisk träning!

+ Härligt med livemusik i restaurangen på kvällarna!

+ Trevligt kafé med vänlig personal trots hårt arbete

+ positivt med "spelhuset"

+ positivt med möjlighet att hyra cykel o trampcykel

+ mysigt med minibutikerna (loppisen) på utsidan!

- slitna lekplatser som skulle behöva renoveras o rustats upp

- kanans land är uppskattat av barnen men ger ett slitet o trött intryck. En uppfräschning hade varit på sin plats.

- Restaurang piazza piccola; överpriser, långsam o rörig service. Det tog lång tid att få en kopp the, eller vitlöksbröd. Vi hade tänkt lägga en större del av vår semesterbudget på äta här men så blev det inte, av ovanstående anledningar.

- dyrt och litet utbud i jourlivs. Känns som om man borde ha antingen en välsorterad butik så man slipper lämna campingen för att lyckas med självhushållningen, eller satsa på att restaurangen blir en lunchrestaurang med bredare utbud, vettigare priser o snabbare service.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack Y7271CAteresas