Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 15 juli 2014

Ett trevligt B&B i utkanten av Löttorp med gångavstånd till centrum. Mycket lugnt område. Härifrån tar du dig lätt med både bil och cykel till västra sidan. En pick-nick ute vid Alvedsjö bodar och titta på solnedgången över Blå Jungfrun är ett måste. Ägaren var mycket trevlig och bjöd på en fantastisk frukost. En av de bästa B&B frukostar jag har ätit. Vi bokade familjerum vilket innebar att vi hade hela övervåningen för oss själva.

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack Patrik P
Omdömet skrevs 16 juli 2013

Efter ett besök på Lammet & Grisen letade jag och flickvännen efter ett ställe att sova på i närheten. Villa Vila ligger väldigt bra till, tre kilometer från restaurangen och rummet var litet men väldigt fräscht och gulligt. Vi stannade bara över natten och använde varken det gemensamma tv-rummet eller köket men frukosten som bjöds var god. Det var inga som helst problem med sen ankomst och efter ett litet snack med mycket trevliga ägaren Roger så löste sig det enkelt. Rekommenderas verkligen

Datum för vistelsen: juli 2013
2  Tack Joel M
Omdömet skrevs 29 maj 2013

Vi bodde två nätter, lugnt, trivsamt och prisvärt med bra frukost. Personligt omhändertagande av Roger som såg till att vi hade det bra, rekommenderas. perfekt läge lite i utkanten av Löttorp men nära till alla aktiviteter på den nordligaste delen av Öland. Roger som är gammal taxichaufför kan ge goda tips och råd

Datum för vistelsen: maj 2013
4  Tack ROWI245