“Godaste jag ätit”

Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Löttorp
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Buffé, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera lammet och grisen. Aldrig tidigare har jag ätit så gott kött, för att inte tala om alla tillbehör. Helt magiskt

Datum för besöket: juni 2017
Tack Carina B

Omdömet skrevs 20 april 2017

En väldigt fräsch buffé som passar alla smaker och åldrar. Finns massor av goda tillbehör så som sallader, såser och röror som sen kompletteras med diverse grillade delar från lamm och gris. Finns även speciellt anpassad mat för barn och sedan även ett lekrum vilket gör att vuxna kan i lugn och ro äta klart när barnen är nöjda. Enda nackdelen är att man måste gå och beställa dryck i baren och att det ofta är mycket folk så det kan ta lite tid innan man kan hugga in på maten.

Tack Fransson79
Omdömet skrevs 20 december 2016 från mobil enhet

Vill man ha det enkelt och stort utbud av kött och tillbehör är detta rätta stället. Men vill man sitta och äta i mer lugn miljö är det nog bra att välja annan typ av plats. Trots allt en lite spännande resa att botanisera bland urvalet av olika smaker. Trots buffé' stuket är det i dyraste laget då man sköter hela serveringen själv. Men en gång bör man försöka besöka Lammet & Grisen för det är som sagt lite av en upptäckts färd bland alla maträtterna.

Datum för besöket: augusti 2016
Tack magnush758
Omdömet skrevs 1 december 2016 från mobil enhet

Kom hit då det anordnas bussar från campingen. Tur va det, annars hade vi aldrig hittat hit. Långt ut i skogen det denna lilla oas upp. Jättemysigt hak. Massa kött. Ett måste att åka hit en kväll. Kostat en liten slant med atmosfären o allt gör det verkligen värt det. Riktigt mysigt o riktigt gott!

Tack Saros_sos
Omdömet skrevs 8 november 2016

Ett trevligt upplägg för midsommar firande. Först en lunch med lite småvarmt ,sill och nubbe. sedan dans kring midsommarstången samt avslutande med lekar.
här följer sedan en paus för att senare på kvällen få del av Lammet och Grisens specialitet, nämligen det grillade köttet och tillbehör till detta.
Trevlig och serviceminded personal.

Tack 660perf

Resenärer som tittade på Lammet & Grisen tittade också på

Besökt Lammet & Grisen? Berätta vad du tyckte!