Omdömet skrevs 5 juli 2020

Sov en natt med familjen i mysiga fräscha rum med sköna sängar. Tog ett glas på den fina verandan, njöt av den fina och stora trädgården. Fanns ett litet kök där man kunde kyla dryck och låna glas. Brett frukost utbud och väldigt trevlig personal. Pensionatet hade ett bra läge, avskiljt i sig men ändå nära till Sandvik för bad, restauranger och affär. Även nära till flera öländska pärlor. Tack för besöket!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack julialA9262VX
Omdömet skrevs 1 juli 2020

Trevligt pensionat med trevliga ägare som är tillmötesgående och har ett fint bemötande!
Rummen är fina, fräscha. Hög standard på toalett och duschutrymmen. Bra frukost.

Utvecklings potential för sovrummen;
Sätt upp mörkläggningsgardiner, ej rullgardin utan långa gardiner som man kan dra ihop (finns snygga och bra för överkomligt pris på Ikea) för att hålla ute värmen. Myggnät för fönstren så dessa kan stå öppna utan att få in flugor och mygg.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack ellimokus
Omdömet skrevs 15 juni 2020 från mobil enhet

Jag och en vän bokade in oss på Haga Pensionat för att skriva. Vi fick ett fantastiskt mottagande, och mitt rum var fint renoverat med vackra gamla fönster med utsikt över ängarna. Mycket rofylld natur och sköna omgivningar.

Välstädat, litet kök med fri tillgång till kaffe. God frukost.

Vi åt lunch på fiskerestaurangen i Sandvik (gångavstånd).

Datum för vistelsen: juni 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack jessicadK1259NP
Omdömet skrevs 12 augusti 2019 från mobil enhet

Fina rum och lugnt beläget.Ligger några km från havet och byn Sandvik.Går fint att cykla .
Trevligt bemötande och en frukost med gott bröd och lokala ägg.
Verandan på framsidan en fin plats att sitta och drömma på.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Allissmilla
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Ett jättehärligt boende, lugnt och skönt. Rent och fräscht, sköna sängar. Trots att det är en äldre byggnad är det inte lyhört. Bra frukost med lagom utbud även för en allergiker. Mycket bra service och med omtanke.
En härlig veranda som gjord för umgänge.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Marita-Hakan