Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 21 juli 2016 från mobil enhet

Jag och pojkvännen bestämde oss för att hitta en sovplats på norra Öland en sen sommarkväll och alla ställen var fullbokade inklusive Alvarets hotel och hostel. Trots detta lyckades Sofie med lite påhittighet lösa två sängplatser åt oss hos sig. Oerhört gästvänlig och tillmötesgående. Perfekt läge mitt i centrum nära restauranger, konditori och busshållplats. Stort och trevligt allrum med underhållning för alla åldrar(brädspel, smart-TV, Playstation osv). Härlig innergård med värmande kvällssol. Rekommenderas starkt!

Datum för vistelsen: juli 2016
2  Tack fridimitzin
Omdömet skrevs 20 juni 2016

Mycket trevlig personal för att inte tala om den mysiga trevliga hunden som gav mycket positiv energi. Rummet var frächt och fint med egen dusch och toalett samt även en välkomstbukett på nattygsbordet. Ägarna vet verkligen hur man välkomnar sina gäster. Läget i Löttorp var ju det bästa man kan tänka sig, mycket centralt och närhet till allt. Jag kommer definitivt att åka tillbaka, både till Alvaret Hotel&Hostel men även för att träffa de tre ansvariga Sofie, Pontus och Lily.

Rumstips: Alla rum i huvudbyggnaden är helt nyrenoverade.
Datum för vistelsen: juni 2016
  • Restyp: Reste ensam
2  Tack AnnikaB626
Omdömet skrevs 20 maj 2016 från mobil enhet

Äntligen har Norra Öland fått ett riktigt hotel. Rent o fräsch. God och när producerad frukost. Mycket trevligt Rekomenderas varmast.
Man bor verkligen mitt i byn. Bussen stannar 10 meter från incheckning.

Datum för vistelsen: maj 2016
1  Tack cafe s