“James Bond location Casino Royale 2006 Daniel ...”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 4 Skribent
25 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 hjälpsamhetsröster
“James Bond location Casino Royale 2006 Daniel Craig Agent 007.”
Omdömet skrevs 27 april 2017 för en vistelse i mars 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Åkte till Villa La Gaeta Terrazzo i Italien Menaggio San Siro för att fira min födelsedag.
Vi var på bilsemester förra året i norra Italien och åkte då förbi Villa Gaeta med egen bil, tänkte att där vore ett bra ställe att vara på under en vecka och fira en födelsedag på.
Eftersom jag har startat världens enda James Bond 007 Museum som ligger i Nybro Sverige, så passar det bra att se inspelningsplatsen från Bondfilmen Casino Royale 2006 med Daniel Craig som agent 007. Lägenheten är fantastisk med uteplats där man ser Lake Comosjön. Fina vandringsleder finns och nära att gå till San Siro och Menaggio. Hyra båt åka över till andra sidan Como sjön gjorde vi. Trevliga restauranger och bra service av Your Happy Holiday Homes Team som hjälpte oss med all info. stort tack till dem.

Med vänliga hälsningar
Gunnar Schäfer /James Bond

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera