Agoda.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
Travelocity
Hurb227 US$
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Fantastiskt firande av svågern.
Vi startade med badbrygga och bastu. Vad både i bubbel och hav!
Sedan fördrink i den mysiga baren och magisk 3 rätters med tillhörande dryckespaket.
Bra service och fantastisk mat. Rekommenderas varmt

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack 780cillaw
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Trevligt, mysigt och stilfullt boende i en fantastiskt fin skärgårdsmiljö med historiska avtryck,
Professionell och trevlig personal.
Mycket god mat med hög kvalitet.
Värdshusets historiska tipspromenad runt ön rekommenderas varmt!
Återkommer gärna!

Tack Pioneer40628198702
Omdömet skrevs 2 maj 2021

Fantastisk miljö, verkligen avkopplande. Jättetrevlig personal och en avslappnad stämning. Fantastiskt god mat med säsongens primörer. Fint stort rum. Jättemysig bastu vid vattnet. Fina omgivningar. Allt var bra.

Tack tomasn868
Omdömet skrevs 19 april 2021

En drink på terrassen i solskenet - det var precis så vi ville ha det när vi kom fram.
Väldigt vacker och ljus matsal och mycket trevlig personal.
Frukosten med bacon som man rökt själva och egentillverkad salsicca - blev pricken över i:et.
Ett toppenställe.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Experience775275
Omdömet skrevs 10 april 2021 från mobil enhet

Du välkomnas av havsluft, vackra vyer, moderna rum, jacuzzi och bastu på bryggan, mysig lounge med öppen spis, fin restaurang med väldigt god mat, pysselrum för barnen, tipsrunda för dem som vill, lugn miljö och fantastisk personal som ser till att du får den bästa vistelsen.
Andra gången för oss och fortfarande lika nöjda.

Tack Cecispiik