Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

En fantastisk upplevelse i det vackra Furusunds värdshus där vi tillsammans med våra vänner fick uppleva en helt ljuvlig och trevlig helg. Det vänliga mottagandet vid incheckningen fortsatte med ett dignande kakfat och gott kaffe på eftermiddagen.
Vi hade bokat den vedeldade bastun med bubbelpool som vi avnjöt på en badflotte i Furusundsleden.
Middagen med den alerta och serviceinriktade personalen var en fröjd. Maten som vi fick serverat var i toppklass med allt från löjrom till välkryddad fisk och en fulländad avslutning med ljuvlig choklad, som vi njöt!
Hotellets trivsamma inredning var genomtänkt och mysig och rummens sköna sängar var topp.
Frukosten med trevlig morgonpersonal mötte upp med allt från egna rökande produkter, varma delikatesser samt nybakat bröd, jisses va gott allt var.
Vi kan med det varmaste rekommendera detta ljuvliga ställe ute i skärgården, boka och njut och ni blir härligt bemött och alla ser till att ni får en kick i höstmörkret!
Vänliga hälsningar från alla vi i Ha Kul AB/Sven-Erik

Datum för vistelsen: september 2020
Tack sem2015
Omdömet skrevs 16 augusti 2020

Jättegod mat verkligen lyxig och god till rimligt pris. Personalen är trevlig och charmig och utför flera sysslor. Det är en relaxad stämning på stället. Läget med utsikten är fantastisk. Rummet var jättebra och stort men lite tråkig utsikt mot baksidan.

Rumstips: Dubbelrum superior är stort och har luftkonditionering, jättefint. Dock hade vi utsikt mot baksidan men utsikt mot vattnet är nog fantastisk
Tack tomasn868
Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

En sån trevlig och fin vistelse på Furusunds Värdshus! Nyrenoverat, AC på rummet, rent och snyggt! Så otroligt trevlig personal som verkligen månade om att vi skulle ha det absolut bäst! Väldigt bra frukost! Rekommenderar starkt!

Tack mariemH9254MO
Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastisk vistelse på Furusunds Värdshus! Rent och fräscht överallt, snyggt rum och underbar mat. Vi hade bokat ett paket med trerätters meny och fick välja fritt från menyn, allt smakade mycket bra. Bubbelpoolen låg fint vid vattnet, fick dock inte till bubblorna ordentligt, härlig bastuflotte med badstege direkt utanför ner i vattnet. Mycket nöjda!

Tack Singosushi
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Väldigt trevlig personaL både på hotellet och restaurangerna.
Fantastiskt frukost med egengjorda Rökta Bacon och skinka.
Bartendern gjorde härliga fördrinkar.
Middagen var mycket god och servicen som sagt utmärkt.
Vi hyrde bastu och jacuzzi för 200kr/pers och det var riktigt skönt med bad i fjärden.

Tack JohanWestberg