Tripadvisor
Publicera
Inkorg
“Fantastiskt boende med välkomnande värdar!”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

sandraodd ...
Landskrona, Sverige
1 omdöme
“Fantastiskt boende med välkomnande värdar!”
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan för en vistelse i februari 2020

Vår familj på två vuxna och två barn (2 och 5 år) bodde här i en vecka och vi hade det underbart. Boendet var nytt och fräscht med utmärkt städning. Poolen låg perfekt. Vi stod och lagade mat utomhus! Wow! Värdarna var otroligt välkomnande och lånade ut sin privata tvättmaskin i krisläge som det kan bli med två småbarn.
Krävs ju bil som resten av Guadeloupe, med bil har du tre minuter till närmsta matbutik och apotek. Du går ner till stranden på tre minuter.
Perle de Clugny får högsta betyget av oss. Om vi kommer tillbaka till Guadeloupe ska vi garanterat boka här igen! Tack!

Datum för vistelsen: februari 2020
13 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 för en vistelse i juli 2019

Datum för vistelsen: juli 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
David-Ale ...
Nivå 2 Skribent
5 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 15 augusti 2019 för en vistelse i augusti 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: augusti 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera