andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Dåligt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 2 Skribent
7 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 23 januari 2018 för en vistelse i december 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: december 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   No.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Pedro C
Nivå 1 Skribent
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 26 mars 2016 för en vistelse i mars 2016
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: mars 2016
Hur lätt var det att boka verksamheten? Hotellets skick på det stora hela
Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Gillade mest: Landschaft
Gillade minst: Zustand
Resegrupp: Ensam resenär
Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nein.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
mar 29 2016
Egregio ospite, la situazione che lei denuncia è veramente inaccettabile, chiederò immediatamente chiarimenti al gestore in loco della mia proprietà. Non capisco come abbia potuto verificarsi un così grave incidente, soprattutto la mancanza di pulizia mi preoccupa. É veramente grave. Le farò conoscere le giustificazioni addotte dal personale in loco, anche se mi rendo conto che ormai possono servire ben poco. Mi scuso nuovamente.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera