“Incredible”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Datum för vistelsen: januari 2017
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
okt 18 2017
Hi David, thanks much for your review of your stay at our Potrero condo. I am so pleased to learn that it worked well for you, and very happy that you took the time to share your experience! We hope to hear from you again. Very Best Wishes...........Doug Speer.
Omdömet skrevs 22 maj 2017 för en vistelse i maj 2017

Datum för vistelsen: maj 2017
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera