“Fantasy Villa”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alex K
1 omdöme
“Fantasy Villa”
Omdömet skrevs 29 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Nya och bra ägare! Jag har åkt hit flera år i rad och nu är allt bättre än det nånsin varit. Superskön pool och solstolar. Nära till stan och vi promenerade varje dag till stranden. Mysig marknad på måndagar och fredagar i närheten. Väldigt bra service och bra kvalitet på rummet. Däremot väldigt bra pris dessutom Vi kommer igen!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 27 2018
Thank you! Welcome back anytime.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera