“Stor pool och bra wi-fi”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
8 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
manssonse ...
Kamala, Thailand
2 omdömen
“Stor pool och bra wi-fi”
Omdömet skrevs 2 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Poolen var stor så den passade både små och stora. Bra ac, wi-fi och sköna sängar. Sköna möbler också!

Linda N
Nivå 3 Skribent
12 omdömen
4 omdömen om hotell
“Rekommenderas”
Omdömet skrevs 25 juni 2018 för en vistelse i juni 2018

Stort och bra boende för en stor familj. Bra pool som vi oftast var själva vid. Rent och fint i området. Sköna sängar och många bra bekvämligheter.
Bra kontakt med uthyrarna. Vi bokade även med hämtning vid flygplatsen som funkade perfekt.

manssoneb ...
Ängelholm, Sverige
1 omdöme
“Bra boende”
Omdömet skrevs 25 juni 2018 för en vistelse i juni 2018

Det var stort och bra för oss som är en stor familj. Sängarna var bekväma och poolen var stor och bra.

Martin M
Nivå 1 Skribent
4 omdömen
3 omdömen om hotell
“Bra boende och toppenbra pool”
Omdömet skrevs 25 juni 2018 för en vistelse i juni 2018

Superfint boende som funkade mycket bra för en stor familj. Många bra bekvämligheter fanns i boendet. Poolen var toppen.
Uthyrarna var väldigt trevliga och fanns alltid nära till hands om vi hade frågor.
Rekommenderas varmt!

SL112
Strängnäs, Sverige
Nivå 4 Skribent
40 omdömen
8 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Väldigt stora ytor & pool”
Omdömet skrevs 8 februari 2018 för en vistelse i februari 2018

Vi var många, så med fyra sovrum blev det space åt alla. Helt ok standard med stort poolområde utanför där vi oftast var ensamma. Många kineser bodde här samtidigt men de åkte på gruppresor på dagarna och var aldrig nånsin vid poolen.

Perfekt för dig som vill vara ifred!

Thank you! Welcome back anytime.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera