Spara

från 50,57 US$
från 104,00 US$
från 121,63 US$
Omdömet skrevs 17 januari 2020 från mobil enhet

Bra strand med bra utbud av solstolar och parasoller. Närhet till många små trevliga restauranger med mycket god mat. Långgrund strand. Bra för barnfamiljer. Relativt stor skillnad mellan flod och ebb. Något grumligt vid vissa tillfällen.

Datum för upplevelsen: januari 2020
Tack 504niclasj
Omdömet skrevs 25 december 2019

Kamala beach är helt OK om man står ut med att det är full fart lite överallt. Stranden i sig är fin men det finns lugnare stränder som är minst lika fina i närområdet. Tex Surin beach. Pröva er fram till eran egen favoritstrand!

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack gorann71
Omdömet skrevs 3 juli 2019

stranden var fin och och det fanns gott om solstolar att hyra, utbudet på dryck och mat var begränsat

Datum för upplevelsen: december 2018
Tack ernemyr
Omdömet skrevs 31 mars 2019

Vacker strand, synd bara att folk inte kan hålla rent.
Vattnet var klart, vissa lite grumligare när det var stora vågor.

Datum för upplevelsen: mars 2019
Tack Tomas B
Omdömet skrevs 18 mars 2019

En bred fin strand med fin botten. Passar alla åldrar. Men i mitt tycke för mycket charterstrand med tätt packade solbäddar och parasoller, många "bandanasvenskar" och förbokade platser.
Ett par spände upp supporterduk för ett ishockeylag.
Finns et par avsnitt där du kan sola utan solbädd.

Datum för upplevelsen: mars 2019
1  Tack 2763eriksson