“Utrymme”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
14 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Minttu A
1 omdöme
“Utrymme”
Omdömet skrevs 31 juli 2018 för en vistelse i mars 2018

Bara av att kliva in genom dörren gav en wow känsla! Stort, svalt, lyxigt, privat! Här passar ett större sällskap som slipper trampa varandra på tårna. För den som vaknar tidigt kan utan problem vara på nedervåninge utan att störa någon annan. Att öppna upp vardagsrummet och kliva ut på din egna tomt med pool. Med en kaffe i handen,kunde inte dagen börja bättre.
Så jäkla trevliga och serviceinriktade människor att ha o göra med! Bokar mer än gärna igen med husikamala.se

Linda N
Nivå 3 Skribent
12 omdömen
4 omdömen om hotell
“Stort och bra boende”
Omdömet skrevs 2 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Jättefint och stort hus som fungerar mycket bra för den stora familjen. Bra uteplats med kul pool både för vuxna och barnen. Bra sociala ytor. Sköna sängar. Uthyrarna var väldigt tillmötesgående och tillgängliga. Toppenboende!

manssonse ...
Kamala, Thailand
2 omdömen
“Jag gillade det”
Omdömet skrevs 2 juli 2018 för en vistelse i juni 2018

Jag gillade poolen, möblerna, sovrummen och de stora badrummen. Ac:n var bra, lagom stor pool, många tv-kanaler så att vi kunde kolla på fotboll!

Maria N
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Kamala 35C”
Omdömet skrevs 6 april 2018 för en vistelse i mars 2018

Ett otroligt fint boende med uteplats och egen pool. Allt var rent och fräscht med stora sovrum och sällskapsytor. Kändes även tryggt med servicen som ägarna till House in Phuket bistod med, alltid snabba svar och trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera detta boende. Själva bokar vi till nästa år igen.

apr 7 2018
Thank you. You are so welcome back to us.
SL112
Strängnäs, Sverige
Nivå 4 Skribent
40 omdömen
8 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Mycket stort hus med privat pool”
Omdömet skrevs 17 januari 2018 för en vistelse i december 2017

Vi är 6 personer i familjen så det här passade oss riktigt bra... det var större sovrum än jag hade förväntat mig. Förutom ett av dem som var lite mindre. Vi uppskattade att barnen kunde bada hela dagen lång och vi hade uppsikt över poolen även när vi lagade mat eller satte på en kopp kaffe. Himla mysiga solstolar som hängde i luften, de bråkade vi alla om! hahaha

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
jan 18 2018
So fun to hear. We hope you come back on next vacation.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera