“Stort och bra boende”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
8 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

12 omdömen
4 omdömen om hotell
“Stort och bra boende”
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan för en vistelse i juli 2018

Jättefint och stort hus som fungerar mycket bra för den stora familjen. Bra uteplats med kul pool både för vuxna och barnen. Bra sociala ytor. Sköna sängar. Uthyrarna var väldigt tillmötesgående och tillgängliga. Toppenboende!

manssonse ...
Kamala, Thailand
2 omdömen
“Jag gillade det”
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan för en vistelse i juni 2018

Jag gillade poolen, möblerna, sovrummen och de stora badrummen. Ac:n var bra, lagom stor pool, många tv-kanaler så att vi kunde kolla på fotboll!

Maria N
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Kamala 35C”
Omdömet skrevs 6 april 2018 för en vistelse i mars 2018

Ett otroligt fint boende med uteplats och egen pool. Allt var rent och fräscht med stora sovrum och sällskapsytor. Kändes även tryggt med servicen som ägarna till House in Phuket bistod med, alltid snabba svar och trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera detta boende. Själva bokar vi till nästa år igen.

Svar från företaget
apr 7 2018
Thank you. You are so welcome back to us.
S L
Eskilstuna, Sverige
Nivå 4 Skribent
34 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Mycket stort hus med privat pool”
Omdömet skrevs 17 januari 2018 för en vistelse i december 2017

Vi är 6 personer i familjen så det här passade oss riktigt bra... det var större sovrum än jag hade förväntat mig. Förutom ett av dem som var lite mindre. Vi uppskattade att barnen kunde bada hela dagen lång och vi hade uppsikt över poolen även när vi lagade mat eller satte på en kopp kaffe. Himla mysiga solstolar som hängde i luften, de bråkade vi alla om! hahaha

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Svar från företaget
jan 18 2018
So fun to hear. We hope you come back on next vacation.
Frippe39
Kamala, Thailand
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
“fantastiskt boende”
Omdömet skrevs 6 oktober 2017 för en vistelse i augusti 2017

Att sitta o äta sin middag bredvid ett porlande vattenfall föll iaf jag för! Eget badkar!!! Det har jag inte ens hemma! Sovrummen är bra, inte för hårda sängar som tyvärr brukar va standard i Thailand! Nä, för mig så va det ett perfekt boende! 5* helt klar för det priset!

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera