“Trevligt hus”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

4 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Trevligt hus”
Omdömet skrevs 27 januari 2019 för en vistelse i januari 2019

Trevligt hus, frächt. Vi blev mycket väl mottagna. Hade vi några problem fick vi hjälp direkt. Vi var tre generationer som bodde där och alla var jättenöjda. Perfekt för barnfamiljer.

Datum för vistelsen: januari 2019
6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
“Nöjda!”
Omdömet skrevs 26 december 2017 för en vistelse i mars 2017

Vi tillsammans med släkten hyrde hela huset som har två separata lyor. Stort och rent! Bra pool och stor trädgård bara för oss. /Ante

Datum för vistelsen: mars 2017
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 27 2018
Thank you! Welcome back anytime.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera