TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 9 april 2019

Gamla slitna rum där vi först fick ett som luktade mögel och AC var ur funktion... Hade förväntat mig mer av ett hotell som har 4+. Omgivningarna runt hotellet va dock fint. Frukosten va också ett minus i våra ögon.

Datum för vistelsen: april 2019
Tack Magnus P
MaureenBarranta1986, Manager på Sunprime Kamala Beach, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2019

Dear Magnus P,

Thank you for your constructive feedback. The team and I apologize for the inconveniences during your stay and we're sorry that your experience didn't live up to your expectations. All of your comments have been taken up with our team for improvement. We hope that you could give us another opportunity to serve you again at Sunprime Kamala Beach.

Omdömet skrevs 16 februari 2019

Fint rum med utsikt mot poolen och havet. Städningen perfekt. God och riklig frukost. Stort poolområde med många solsängar. Bra mat till bra pris i restaurangen. Mycket trevlig personal. Vi var supernöjda med vår vecka på Sunprime.

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack Murre1
MaureenBarranta1986, Manager på Sunprime Kamala Beach, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2019

Dear Murre,

We appreciate your kind words and are glad to read that our services and facilities met your expectation and you had a great time. I was particularly happy to read of your positive comments about our staff. Rest assured that I will convey your praise to them. We look forward welcoming you back soon.

Omdömet skrevs 15 januari 2019

En underbar vistelse. Fantastiska omgivningar, nära till stranden, fina pooler, underbar personal som hade en mycket trevligt bemötande. Vi saknade ingenting på hotellet. Vill ge hotellvätdinnan Lena en elogé för sitt trevliga bemötande och sin fantastiska service. Ordnade så att vi kunde fira en födelsedag på hotellet som blev perfekt!!!
Vi kommer garanterat tillbaka till detta fantastiska hotell! Tack för allt!

Datum för vistelsen: december 2018
Tack agnetaselleus
MaureenBarranta1986, Manager på Sunprime Kamala Beach, svarade på det här omdömetSvarade 17 januari 2019

Dear agnetaselleus,

Thank you for taking the time to share your kind feedback. We're delighted to read that you had a wonderful stay with us.

We're very much appreciated your shout out to Lena that she did a perfect arrangement to make your birthday more special. It is always great to hear that we met your expectation. We're eagerly awaiting your return and send you lots of love.

Omdömet skrevs 7 januari 2019 från mobil enhet

Toppenhotell för både par och vänner. Stora fräscha dubbelrum med stor balkong. Flera fina poolområden och alltid lediga solstolar. Två mysiga poolbarer med härlig personal.
Thaimaten i restaurangerna var prisvärd och mycket god. Bra frukostbuffé med goda frukter och omelett.
Kan varmt rekommendera detta hotell med fantastisk personal. Bra spridning bland nationaliteter.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack 468majar
MaureenBarranta, Manager på Sunprime Kamala Beach, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2019

Dear Majar,

Thank you for choosing to spend your quality time with us and I'm happy to see you enjoyed yourselves.

It is always rewarding for all of us to receive such positive feedback and everyone was particularly pleased to learn that you had a great time with us. We're delighted to learn that our fantastic staff provided you with lasting impressions.

We feel blessed with your willingness to recommend us and we truly hope to welcome you back again soon.

Costumer Relations Manager

Omdömet skrevs 30 november 2018 från mobil enhet

Stort fint hotell bodde i den nya delen med 2 stora poler framför
Fin utsikt rummet var stort och fint
Balkongen var stor och härlig
Städningen var toppen all personal var mycket trevliga och hjälpsamma
Bra frukost nere vid restaurangen bredvid havet vi badade alltid i en av de nedre polerna nära havet
En härlig vecka

Datum för vistelsen: november 2018