TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 7 januari 2019 från mobil enhet

Toppenhotell för både par och vänner. Stora fräscha dubbelrum med stor balkong. Flera fina poolområden och alltid lediga solstolar. Två mysiga poolbarer med härlig personal.
Thaimaten i restaurangerna var prisvärd och mycket god. Bra frukostbuffé med goda frukter och omelett.
Kan varmt rekommendera detta hotell med fantastisk personal. Bra spridning bland nationaliteter.

Datum för vistelsen: december 2018
Tack 468majar
MaureenBarranta, Manager på Sunprime Kamala Beach, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2019

Dear Majar,

Thank you for choosing to spend your quality time with us and I'm happy to see you enjoyed yourselves.

It is always rewarding for all of us to receive such positive feedback and everyone was particularly pleased to learn that you had a great time with us. We're delighted to learn that our fantastic staff provided you with lasting impressions.

We feel blessed with your willingness to recommend us and we truly hope to welcome you back again soon.

Yours,

Maureen Arra Lloveras Barranta (Aya)
Costumer Relations Manager

Omdömet skrevs 30 november 2018 från mobil enhet

Stort fint hotell bodde i den nya delen med 2 stora poler framför
Fin utsikt rummet var stort och fint
Balkongen var stor och härlig
Städningen var toppen all personal var mycket trevliga och hjälpsamma
Bra frukost nere vid restaurangen bredvid havet vi badade alltid i en av de nedre polerna nära havet
En härlig vecka

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 732ingelaa
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Kanon-hotell på alla sätt! Rummen lagom stora, fina balkonger. Rekommenderar att boka rum mot poolen, ej rum med altan. Det gjorde vi och det luktade fukt, efter klagomål fick vi byta, inga problem. Fina pooler med vattengympa nästan varje dag som var toppen! Mycket god frukost, även god mat i restaurangen på kvällen. Otroligt vänlig och trevlig personal som gjorde att det blev så trivsamt. Ska resa tillbaka dit igen nästa år.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Yvonne F
Omdömet skrevs 4 april 2018 från mobil enhet

Efter ännu en vistelse på Sunprime är vi fortfarande nöjda
Personalen är fantastisk
Maten är mycket bra i restaurangen by the sea.
Medans buffé restaurangen inte längre håller riktigt samma mått som tidigare år.
Receptionen gav oss en mycket trevlig uppgradering vid incheckningen till ett större rum med utsikt mot poolen.
Bland de bästa är det stora utbudet på frukosten med allt man kan önska dig!
Hotellet börjar bli lite slitet men är mycket välstädat och bra wi-fi
Vi rekommenderar hotellet ännu en gång

Datum för vistelsen: mars 2018
2  Tack mariadC6572PT
Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Var här en vecka med familjen och några vänner. Gott bemötande av personalen .
Hygglig mat lite dålig kryddning ,enligt min smak . Frukosten har mycket att välja på,väldigt goda omeletter. Fösta rummet vi fick luktade konstigt. Vi fick ett nytt rum med engång. Massagen som finns var mycket bra . Sammantaget så är det mycket folk på detta stora hotell. Hotellet börjar bli slitet. Nästa gång väljer jag nog att bo på ett annat ställe. Men i övrigt så är detta ställe ok,men inte mer.

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack ztam