4 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-03
Boka nu, betala på plats
Trip.com
Kostnadsfri avbokning till den 22-07-08
Travelocity63 US$
ZenHotels.com70 US$
Omdömet skrevs 30 november 2018 från mobil enhet

Stort fint hotell bodde i den nya delen med 2 stora poler framför
Fin utsikt rummet var stort och fint
Balkongen var stor och härlig
Städningen var toppen all personal var mycket trevliga och hjälpsamma
Bra frukost nere vid restaurangen bredvid havet vi badade alltid i en av de nedre polerna nära havet
En härlig vecka

Datum för vistelsen: november 2018
1  Tack 732ingelaa
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Kanon-hotell på alla sätt! Rummen lagom stora, fina balkonger. Rekommenderar att boka rum mot poolen, ej rum med altan. Det gjorde vi och det luktade fukt, efter klagomål fick vi byta, inga problem. Fina pooler med vattengympa nästan varje dag som var toppen! Mycket god frukost, även god mat i restaurangen på kvällen. Otroligt vänlig och trevlig personal som gjorde att det blev så trivsamt. Ska resa tillbaka dit igen nästa år.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack Yvonne F
Omdömet skrevs 5 april 2018 från mobil enhet

Efter ännu en vistelse på Sunprime är vi fortfarande nöjda
Personalen är fantastisk
Maten är mycket bra i restaurangen by the sea.
Medans buffé restaurangen inte längre håller riktigt samma mått som tidigare år.
Receptionen gav oss en mycket trevlig uppgradering vid incheckningen till ett större rum med utsikt mot poolen.
Bland de bästa är det stora utbudet på frukosten med allt man kan önska dig!
Hotellet börjar bli lite slitet men är mycket välstädat och bra wi-fi
Vi rekommenderar hotellet ännu en gång

Datum för vistelsen: mars 2018
2  Tack mariadC6572PT
Omdömet skrevs 10 februari 2018 från mobil enhet

Var här en vecka med familjen och några vänner. Gott bemötande av personalen .
Hygglig mat lite dålig kryddning ,enligt min smak . Frukosten har mycket att välja på,väldigt goda omeletter. Fösta rummet vi fick luktade konstigt. Vi fick ett nytt rum med engång. Massagen som finns var mycket bra . Sammantaget så är det mycket folk på detta stora hotell. Hotellet börjar bli slitet. Nästa gång väljer jag nog att bo på ett annat ställe. Men i övrigt så är detta ställe ok,men inte mer.

Datum för vistelsen: februari 2018
1  Tack ztam
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Fint hotell med bra mat. Stort poolområde. Handdukarna var slut vissa dagar. Är snart i behov av renovering för att vara ett 4+ hotell. Bra WIFI på hela anläggningen. Bra och billig massage på området. Fin strand och nära till byn Kamala. Hotellet har dock inga egna solstolar på stranden. Rent och fint. Trevlig personal.

Rumstips: Lyhört från rummet ovanför. Trafikljud hördes i rum mot gatan.
Datum för vistelsen: januari 2018
1  Tack Katarinakarlsson77