“Gott att äta”

Rankad som nr 12 av 150 Restauranger i Kamala
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 14 november 2017 från mobil enhet

Var på Kokosnuss en måndagskväll nu o åt Snitselbufe som är då den var helt fantastik med både vanlig o kyckling samt goda såser o salladsbord jättegott alltsammans

Tack Anders G

Omdömet skrevs 13 november 2017 från mobil enhet

Sorry, men det här stället är inte bra. Vi åt frukosten och det var bara inte bra helt enkelt. Förstår inte hur de kan ha så högt betyg.

Tack osskarrr
Omdömet skrevs 4 februari 2017 från mobil enhet

Blev riktigt besvikna Hade förväntat oss lite bättre mat Vi var fyra personer Tre av oss beställde winerznitsel och en av oss beställde lever Efter en lång stund kom servitrisen och sa att det inte fanns lever Vi andra tre fick in vår mat och tredje personen fick in sin winerznitsel (som han beställde istället för levern) när vi andra hade ätit färdigt Vi beställde sås till köttet men den kom aldrig Personalen var inte servicekunnig Maten var smaklös Vi återkommer inte

Tack ejsmh
Omdömet skrevs 31 juli 2016

En underbar resturang med supergod mat o trevlig personal.Perfekt ställe för barnfamiljer pga ingen genomfartstrafik.Ägarna bjöd på perfekt/personlig service ,god mat o dryck samt underbar upplevelse av båttur i Phukets skärgård.

Tack annakarin1489a
Omdömet skrevs 9 april 2016

Vi kom hit för en middag och menyn var genomgående tysk, personalen var inget vidare på engelska men vi lyckades till slut fått beställt men maten tog tid trots väldigt lite gäster och när maten kom gjorde den ett ganska blekt intryck, ingen vidare presentation på tallriken och ganska bleka smaker, inte alls vad vi förväntat oss. Vi blev besvikna.

Tack Mkarzzo

Resenärer som tittade på Kokosnuss tittade också på

Besökt Kokosnuss? Berätta vad du tyckte!