“Nja, ingen höjdare”

Salt & Pepper Restaurant Steakhouse Pizzeria
Rankad som nr 60 av 146 Restauranger i Kamala
Kök: Europeiskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi blev tyvärr besvikna. Åt här förra året och då var vi nöjda därav blev det ett nytt besök. Vi åt lax och dillstuvad potatis till förrätt, den var god. Barnen åt köttbullar till huvudrätt men spottade ut varannan tugga då det var mycket broskbitar i. Vi åt black and white, fläskfilén var ok men inte oxfilén. Jag betalar gärna lite mer för kött men då förväntar jag mig också bättre kvalité. Synd för läget är fantastiskt!

Tack ACLS80

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Överreklamerad helt klart. Bra svensk mat men katastrof kött. Beställer man dyr oxfilé skall man få oxfilé, istället serverades kött fullt med slamsor som inte gick att tugga. Trots ett nytt försök var köttet lika dåligt. Det blir inte bättre av att hovmästaren i hög ton talade om att köttet var inköpt för 2000 baht kilot. Det gjorde knappast något bättre. Skall man servera dyr mat , måste man kunna ta sina kunder och det kunde inte denna man. Har ätit här i många år, men aldrig fått ett sådant bemötande.

Tack Nordbergare
Dennis H, Manager på Salt & Pepper Restaurant Steakhouse Pizzeria, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Tack för omdömet av Salt & Pepper

Vi erbjuder alltid att byta ut maten om det inte motsvarar våra gästers förväntningar, dock verkar det ibland som att det inte är tillräckligt.
Salt & Pepper beklagar att er måltid inte motsvarade just era förväntningar, trots att personalen frågat om allt var ok.

Varmt välkomna åter, så att vi kan visa att vi är så mycket bättre än intrycket ni fick.

MVH

Salt & Pepper Management

Omdömet skrevs 12 mars 2018

Dålig smak på maten hade dom glömt kryddorna? Sämre service efter man vart inplastad till ett bord. Tog lång tid innan man fick beställa men vi var förväntansfulla då det var svenskt. Men ack vad vi bedrog oss. Smaklöst som sakt

Tack Lilian G
Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

Bra mat o trevlig personal o management som får gästerna att känna sig välkomna. Vi var där flera gånger under vår vistelse i Kamala. God svensk husman som pannbiff med lök o lingonsylt men också bra kötträtter o pizzor. Kommer tillbaka vid nästa Phuketbesök.

Tack Britt-Marie H
Dennis H, Manager på Salt & Pepper Restaurant Steakhouse Pizzeria, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2018

Stort tack för den fina recensionen!

Trevligt att ni valde återkomma flera gånger under er vistelse i Kamala och varmt välkomna åter.

Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

God mat. Deras pizzor funkar bra likaså laxen. Trevlig personal men har lite svårt att förstå ordrar som man har några önskemål kring. Äppelpaj med vaniljglass var en trevlig avslutning.

Tack Julia H
Dennis H, Manager på Salt & Pepper Restaurant Steakhouse Pizzeria, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2018

Tack för det fina omdömet!

Superkul att ni gillar maten.
Vi har svensk manager som kan assistera vid specialbeställningar.

Salt & Pepper Management

Resenärer som tittade på Salt & Pepper Restaurant Steakhouse Pizzeria tittade också på

Besökt Salt & Pepper Restaurant Steakhouse Pizzeria? Berätta vad du tyckte!