12 personer tittar på det här hotellet
Trip.com201 US$
Agoda.com183 US$
eDreams211 US$
Omdömet skrevs 22 april 2018 från mobil enhet

Vi bodde här med familjen i två veckor januari. Första rummet var jättemögligt och efter kontakt med Ving kunde vi byta rum. Ving personalen på plats var väldigt hjälpsamma och trevliga.

Hotellet får ”bara” tre stjärnor pga mögelproblemet men många andra saker var bra som gjorde att vi fick en toppensemester.

Jag skulle välja ett annat hotel för att inte riskera hamna i ett mögelrum. När jag läser andra recensioner här så verkar det vara ett återkommande problem.

Datum för vistelsen: januari 2018
5  Tack Petter M
Omdömet skrevs 8 april 2018 från mobil enhet

Fantastisk hotell. superfina och fräscha rum, underbar personal som förgyllde bår vistelse.
Supermysig strand. Rekommenderar att ta longtail till någon närliggande strand lcer dagen.
Sen en mysig tuktuk till Patong.

Har man tröttnat på thaimat så är Mama mia en toppenalternativ ( svenskt med även thaimat)

Kan absolut tänka mig att återvända.

Tack Sahar S
Omdömet skrevs 2 april 2018 från mobil enhet

Vi är en familj på fem personer som bodde här i två veckor. Vi är väldigt nöjda med allt från personal, rum, Vings personal till servicen på hotellet. Det stora minuset var myrorna på rummet som vi inte blev av med trots att man sprayade rummet dagligen. Vi hade inte all inclusive men åt de flesta måltiderna i hotellets restauranger. Det var bra och vällagad mat men till slut smakar maten lite lika. Barnens buffé var perfekt för dem även om variationen lämnade en del att önska. De var nöjda vilket är huvudsaken. Stor eloge till den underbara restaurangpersonalen!

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack Terese078
Omdömet skrevs 25 mars 2018

Reste för första gången till Thailand med 3årig dotter, valde en vecka på Sunwing Bangtao och en vecka på Sunwing Kamala. Och vilken negativ chock vi fick när vi kom in och hade checkat in. Världens gytter med ungar och syntes redan stället var slitet. Väl på rummet hade vi bokat ett ”happy baby” rum med liten gräsplätt och grind till poolen, och vände i dörren och bad om nytt rum, tyvärr hade de inget ledigt förrän dagen efter då vi fick byta till ett rum mot baksidan och en lugn o stilla pool, istället för skrikande och ouppfostrade Svenska familjer i ett Mallorcagytter i stora poolen. Hotellet slitet, lösa klinkersplattor på rummet, skav, slag, mkt synligt slitage. Frukosten ett jäkla kaos, redig bambakänsla. Nä detta var bortkastade pengar. Tack och lov verkade charterfolket mer än nöjda med all inclusive och poolbaren... nej tack till detta hotell.

Rumstips: Se till att få rum som INTE är mot huvudpoolen
4  Tack JanneB172
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Fräscht hotell med fina rum och välvårdad omgivning. Valde att överraska barnen med en natt på hotellet och det var fullt tillräckligt för oss. Hela omgivningen andas charter a la Kanarieöarna med fullspäckat aktivitetsschema som gör att det blir svårt att koppla av. Frukosten var högljudd och en av se sämsta frukostbufféerna vi haft i Thailand. Extra betalning för Wi-fi är ett stort minus när i stort sett varenda restaurang erbjuder det gratis numera.

Stället passar säkert många men inte oss.

1  Tack sara j