“36b kamala”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Eskilstuna, Sverige
1 omdöme
“36b kamala”
Omdömet skrevs 5 februari 2018 för en vistelse i januari 2018

Ett jättefint hus med väldigt bra standard och utbud på möbler, textilier och porslin.
Ett tre våningshus på entrénplan finns kök/vardagsrum och en toalett.
Våning två består av två jättefina sovrum båda har en toalett med dusch och mycket bra klädförvaring. Jättesköna sängar och kuddar.
En våning till så hittar man en underbar takterrass med bord och stolar, hörnsoffa och två solsängar.
Detta hus ligger i ett lugnt område och längst ner på en lite gata så ingen insyn.
Poolen är perfekt för alla olika smaker, den är stor och det finns en liten barnpool, bord och stolar, solsängar, dusch och toalett finns vid poolområdet.
Detta område ligger nära restauranger, 7/11, apotek, tvätteria.
Att ta sig till havet går jättebra antingen med tuktuk eller till fots.
House in Phuket har verkligen varit kanon att hyra ifrån. Taxiresor, incheckning, utcheckning, tips och råd. Fanns alltid att få tag på.
Kommer absolut tillbaka.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera