Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 november 2018 från mobil enhet

Kan starkt rekommendera detta 3,5 star lägenhetshotell mitt på stranden i Kamala.
Ingen restaurang bara en poolbar, men med priser som de andra hotellen kallar happy hour: Chang 60 bth cocktail 100 bth. Frukost fixar dom för 135 bth.
Fantastiskt gott nymalet kaffe 50 bth.
Stora rymliga rum med separat kök o matplats till mycket rimliga priser. Pool o solstolar 20 m från havet och 10 restauranger på var sida om hotellet.
Ulf ger

Datum för vistelsen: november 2018
Restyp: Reste ensam
Tack ulfaronsson
Omdömet skrevs 2 november 2018 från mobil enhet

Har bott här några gånger förut nu bodde vi två nätter här Bokade enrumslägenhet ovanpå cafet , 35 m2
Balkong med bästa utsikten kanonställe med pool och precis vid strandpromenaden och alla små mysiga restauranger , åt lunch vid solstolen en dag jättegod mat från tjejen som jobbade i cafet och jättebilligt 90 thb för en god thairätt med ris.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Tord T
Omdömet skrevs 26 april 2018 från mobil enhet

Fina rum. Bodde 100kvm med havsutsikt och trevlog balkong med sköna möbler för bra häng.
30m till stranden. Poolbaren var billig och tjejen som jobbade där bjöd på snacks och bra service!

Kan absolut tänka mig att åka tbx hit igen!

Datum för vistelsen: mars 2018
2  Tack Goter88
Omdömet skrevs 18 april 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal som hjälper till med det mesta. Hotellet ligger väldigt bra. Rent och fint på rummet. Något äldre stil men inget som störde. Tyvärr hade hotellet ingen restaurang men det låg alldeles intill fullt att välja på. De hyr ut motorbike också. Helomdömet är mycket bra.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack Kent H
Omdömet skrevs 10 februari 2017 från mobil enhet

Bodde en natt här när vi var och hälsa på kompisar som bodde där, har bott hör förut ett trevligt hotell med bra läge pool precis nere vid strandpromenaden och nära till alla restauranger, trevlig personal bra rum , lite dyrare än andra men läget fantastiskt och pool kostar lite extra .

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack Tord T