“Bästa glassen”

Kamala Ice Cream Rolls And Pancake
Rankad som nr 6 av 6 Efterrätter i Kamala
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

En helt beroende framkallande glass som man bara inte får missa. Älskade Kamela Ice Cream Roll en njutning att äta och underhållning att se den göras. Fick vara med och rulla min egen och ja vi gick hit varje kväll och köpte bara för den var så god. Hit måste ni annars missar ni något.

Datum för besöket: februari 2020
Tack mial411
P4833JV_, เจ้าของธุรกิจ på Kamala Ice Cream Rolls And Pancake, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2020

Thank you very much

Omdömet skrevs 26 februari 2019 från mobil enhet

Det smakar bra men allt är så orent och ofräscht runt om kring han.
Mjölken står ute i värmen, visserligen så säljer han mkt men ändå.
Samma måttkopp och den sköljs inte.
Kolla in bakom disk så blir ni äcklade.
Men det smakade bra.
Råkade ge för mkt pengar, han försökte komma undan med det, men jag kom på mig.

Datum för besöket: februari 2019
Tack Persiano75
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

Här finns otaliga smaker på glass att välja mellan. Glassen serveras i rullar, vilket känns originellt. Finns även crepe eller traditionella thailändska pannkakor att välja mellan. Du kan äta på plats eller välja att ta med dig.

Datum för besöket: januari 2018
1  Tack Malmogal
Kamala ice crea... R, Owner på Kamala Ice Cream Rolls And Pancake, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Thank you ,
Pancake in my shop and the beach pancakes is the same, all right ,but how to touch the pancakes differently to fry. my pancakes i wear rubber gloves to make pancakes. But the another pancake shop does not put anything in touch with pancakes. That means you have to take into account cleanliness in eating.

Omdömet skrevs 16 november 2017

Här fiinns inte mycket att nämna. De serverar god glass och goda pancakes för en billig peng. Sonen formligen älskade deras pancakes...

Datum för besöket: november 2017
Tack LarsHKRuse
Omdömet skrevs 2 mars 2017

Intressant glassupplevelse där glassen "görs" genom att smet hälls ut på ett kallt fat och sedan plattas och rullas. En smak räcker gott att dela på. Stora portioner. Gott & lite trevligt att titta på. Särskilt för barn.

Datum för besöket: januari 2017
1  Tack Vasa-Eriksson

Resenärer som tittade på Kamala Ice Cream Rolls And Pancake tittade också på

Besökt Kamala Ice Cream Rolls And Pancake? Berätta vad du tyckte!