annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 4 Skribent
39 omdömen
8 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Enkelt o med bra läge!”
Omdömet skrevs 26 december 2017 för en vistelse i december 2017
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Precis vid stranden och perfekt för oss som inte ville lägga så mkt pengar på boende, vi var ju ändå ute hela dagarna och sov bara där.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 27 2018
Thank you! Welcome back anytime.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera