andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Marie S
Nivå 2 Skribent
6 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Bra läge med fint poolområde.”
Omdömet skrevs 12 april 2017 för en vistelse i mars 2017

Hotellet har ett bra läge vid stora vägen med ett grönt och fint polområde med solstolar och trevlig personal, i närheten finns affärer, restauranger, barer, ca fem minuters promenad till strandgatan och stranden. Lägenheten behöver en rejäl uppdatering och städningen var under all kritik både när vi anlände och under tiden vi bodde där. Vi kommer mest troligt att bo här igen men inte i denna lägenhet.

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera