“Absolut topp klass”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

6 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Absolut topp klass”
Omdömet skrevs 22 april 2017 för en vistelse i april 2017

Här har ni en jätte fin lägenhet till bra pris. Området erbjuder 2 pooler, 2 gym och bastu. Lugnt område med 24h vakter...
Lägenheten är som ny och allt som behövs finns att tillgå. (Diskamaskin, tvättmaskin, köksgeråd, sovlinne och handdukar)
Rekommenderas verkligen!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 29 2017
Stort tack Frippe S för din rekommendation av vår lägenhet S104. Vi kan i vår tur rekommendera er som exemplariska gäster. Hoppas vi ses snart igen, ni är alltid varmt välkomna. :-)
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera