Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Vi hade bokat in oss för en natt men när vi kom dit såg vi ett erbjudande om lyxrum ringde ner och givetvis så ordnade dem det åt oss. Gick ner på spa som var super trevligt å mysigt att sitta på. Middagen var förstklassig och serverades av en superduktig man.
Stort fint rum. Minus var dock att de hade kopplat bort bubbelfunktionen på bubbelbadkaret i rummet. Fin utsikt.
Fick även ta med oss barnen på spa innan vi for hem nöjda å glada. Superbra service hela vistelsen.

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Catarina M
Omdömet skrevs 15 mars 2018

Tog en svit över helgen. Dock inte värt pengarna. Rummet kändes nergånget, verkligen dags för renovering. Elementen var på min när vi kom, visserligen gigk det väl att få varmt på nån timme men vi satt med jackorna på när vi skulle ta ett glas förbeställt bubbel. Restaurangen var en blandad upplevelse. En del höll bra kvalitet, annat var på botten. Gissar att det finns någon duktig i köket men att kvaliten är för ojämn där också. Spaavdelningen är okej, inte mer.

Tack Anders J
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Bra frukost! Bra rum , men saknade kylskåp! Städningen var ganska bra! Lite trångt att pasera mellan säng och tv på vägg ! Annars bra hotell! Hjälpsam personal trevligt bemötande! Trevlig miljö ! Var på uppträdande som var bra maten efteråt godkänd !

Tack 812andersr
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Kan tyvärr inte rekommendera detta hotell. På minussidan: Ingen ordning med bokningen, fick ringa flera gånger för att kolla att det var rätt bokat. Fick ändå felaktiga sms x flera. Bokade stor svit med två fruktkorgar och när vi kom fanns det bara en korg, den andra var ställd på ett annat rum. Fjärrkontroll till tv i sovrum saknades. Bara tre kanaler på tv. Bubbelbadet fungerade inte. Ingen duschcreme eller schampo i badrummet. Ingen hårfön och inga extrakuddar. Maten inte god, ordinär frukost.
På plussidan: Showen, tack Niklas med musiker för en toppenföreställning. Stort rum. Sköna sängar.

3  Tack KRW626
Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Vi bodde på hotellet under hela nyårshelgen. Rummet var dåligt städat med redan använda och smutsiga lakan. En av personerna i sällskapet blev matförgiftad efter att ätit hotellets sallad till lunch, vilket ledde till utebliven nyårsmiddag, som ej kompenserades på något sätt. Ej tillmötesgående personal! Dock trevligt spa och super härlig skotertur!

Datum för vistelsen: januari 2018
8  Tack Emelie E