Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Den fina utsikten och renheten var det enda plusset. Obekväma sovplatser, kuddar vars bäst-före-datum gått ut för några år sedan, inget matbord inne, långt att gå till den nästan obefintliga ”simstranden”. För 400€/natt borde man nog ha tillgång till luftvärmepump med kylfunktion. I pentry var det omöjligt att diska, fanns få köksredskap. frukost ok men inget utmärkande, faktiskt riktigt god äggröra!!!!! Jätte fin utsikt från bastun. Extremt äckligt kranvatten, vi badade i pissgult vatten i badkaret och vågade inte dricka ur kran. Förväntningarna var enorma med tanke på det saftiga priset. Utan trevligt sällskap och vackert väder hade jag nog fått psykbryt.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack A3702ZZlindab
Omdömet skrevs 15 augusti 2019

Väldigt litet (och ganska dyrt) hotellrum men välstädat och sköna sängar! Miljön är makalöst vacker. Tillgång till jacuzzi och bastu. Poolbar stängd trots att den skulle vara öppen, personalen kompenserade detta med att vi fick ta med drickor från baren. Detta hotell är värt ett besök!

Tack Karrolina4
Omdömet skrevs 14 augusti 2019 från mobil enhet

Vi hade en underbar semester i ett av klipphusen. I huset fanns två sovrum med egna badrum. Huset hade stora fönster mot havet, med öppen utsikt. Magiskt vackert! Frukosten var bra (saknade dock färskpressad juice). Våra hundar var också välkomna på Havsvidden!

Tack Mickolina
BitteIslander, Försäljningschef på HavsVidden, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2019

Varmt välkommen åter till Havsvidden Mickolina! Det är så roligt att höra att du och hundarna trivs här. Ledsen att vi inte har färskpressad juice men jag hoppas att du testade den goda äpplemusten som kommer från Grannas Musteri som är en granne! Njut av sommaren och tusen tack för de 5 stjärnorna!

Omdömet skrevs 5 augusti 2019 från mobil enhet

Havsvidden var inte lika lyxigt som jag förväntar mig, men det ligger fantastiskt till med utsikt över havet. Det finns en trevlig naturstig som går över klippor och hällar. Finns en liten bubbelpool och inomhuspool samt bastu och möjlighet till havsbad. Standardrummet hade två enkelsängar. Rummet var fräsch och enkelt men inget utöver det vanliga. Trevlig personal och god frukost.

Tack travelswann

Hej Travelswann! Tack för att du gav oss ett fint omdöme, det betyder så mycket för oss. Det är en unik miljö här på Havsvidden och den är lika förunderlig vare sig solen skiner eller stormen rasar. Vi är medvetna om att hotellrummen inte är annat än en plats att sova på, testa gärna våra lyxiga Klipphus vid nästa vistelse, då får du en privat jacuzzi och bastu. Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

Underbar utsikt och natur! Fint poolområde med pool, jacuzzi och bastu. Underbar brygga. Hotellet har dock mycket potential, då förväntningarna är höga vid denna prisklass. Maten i restaurangen håller inte måttet. Fisken var så hårt stekt att den var torr. Synd på ett så fint ställe!
Standardrummen är verkligen standardklass och extremt små. Detta står på bokningssidan, men man kunde inte tro att de skulle vara så små som de var.

Det krävs mer finess och bättre service när det kommer till den här prisklassen!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack erikkarl87
BitteIslander, Försäljningschef på HavsVidden, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2019

Hej Erikkarl87!
Det är så tråkigt att höra att din fisk inte var till belåtenhet, för detta ber vi om ursäkt. Jag hoppas att du meddelade servisen så vi kunde få bjuda på dessert eller på annat sätt kompensera detta. Som du nämner är standardrummen små och det kommunicerar vi på alla bokningssajter och hemsidor. Vi skriver även ut kvadratmetrarna men som du nämner ibland blir det svårt att tolka. Prova gärna våra Comfortrum vid nästa besök som är lite rymligare. Vi försöker jobba på kvaliteten med service kontinuerligt och hoppas att du upplever skillnad vid nästa besök. Välkommen åter.