Lynaes Kro(Hundested)
  • Restaurang
Sankt Helene(Tisvildeleje)
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 101 US$/natt.

Nordic Park(Graested)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Hotel Hillerod(Hilleröd)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Hotel Sofryd(Jyllinge)
  • Pool
Kostnadsfri avbokning till den 25/07
Omdömet skrevs 13 juli 2017

Ett hotell som ligger bra till, nära hamnen och restauranger. Mycket enkel standard. Möbler från 70-talet och en sunkig heltäckningsmatta. Frukosten var ok för standarden. Stora rum. Stor matsal med tre rätter att välja på, vi åt i hamnen istället.

• Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack GabriellaSweden
Omdömet skrevs 25 augusti 2016 från mobil enhet

Mysig dansk krogmiljö med bra betjäning.
Smal meny, Endast fyra - fem huvudrätter att välja på. Vi beställde ankbröst och wienerschnitzel. Efter ganska lång väntan kom vår mat. Ankorna i Danmark är nog stora för tallrikarna var överfulla med kött.
Stekt potatis med sås som tillbehör.
Smakade OK men inte mer. Ingen i sällskapet orkade äta upp sina portioner.
Wienerschnitzeln täckte hela tallriken men hade för för mycket panering. Ingen direkt höjdare.
Husets vin för 275 DKR var hyfsat bra.
Överlag känns det som köket satsat mer på kvantitet än kvalitet.

Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack Sven P
Omdömet skrevs 13 juli 2016 från mobil enhet

Läget bra, nära hamnen där det finns lite restauranger och ganska många båtar sommartid. Själva hotellet är sunkigt: lukten av gammal matos och rök sitter i heltäckningsmattor, gardiner och överallt, instängt. Lukten sitter kvar i kläderna när man går ut. Ganska tråkig frukostbuffé, inte mycket bröd att välja på (kanske tog slut innan vi kom ner?), halvljumma ägg och äggröra. Badrummet helt okej.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Britta J
Omdömet skrevs 13 november 2015 från mobil enhet

En verklig liten pärla perfekt läge vid hamnen något slitna rum men mycket trevlig personal fick checka in redan klockan 11:00 fast det skulle vara klockan 16:00 vi hade bokat Miniferie och då ingick 2 frukostar o 2 st tvårätters middagar mycket gott och jättestora portioner kan varmt rekommenderas även i nov.

Bodde här: november 2015, reste som ett par
Tack Lennart H
Omdömet skrevs 28 september 2015 från mobil enhet

Underbart läge nära hamnen. Stor balkong med fantastisk utsikt. Badrum nedgånget och slitet och ofräscha mattor men sängen var ovanligt bekväm.
Personalen var trevlig och bra frukost för att vara Danmark.

Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack MIa S