Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Vi har bott flera gånger på detta hotell och tycker att rummen börjar bli slitna. Bra sängar. Vi bodde på bottenvåningen och andra gäster går förbi rummet alldeles inpå så man kan inte ha öppen dörr. Frukosten var mycket bra men tyvärr ganska dålig service vid middagen. Vi fick vänta länge på att beställa och det tog tid innan vi fick in maten. Lite gäster i restaurangen så det borde inte vara väntetider. Fantastiskt fin golfbana inpå hotellet.

Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack Gertrud L
Svar från företaget:Svarade 17 augusti 2017

Kære Gertrud
Mange tak for Jeres tilbagemelding. Den sætter vi meget stor pris på. Det er beklageligt at hotellet ikke har levet op til Jeres forventninger på alle områder. Alle Jeres kommentarer vil blive taget med videre således at vi har mulighed for at bruge det konstruktivt i vores arbejde fremover. Vi håber at kunne byde Jer velkommen en anden gang.

Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Som helhet ok men rummets heltäckningsmatta (105) har varit med om en del innan jag hyrde rummet. Om fler rum ser likadana ut så släng ut dessa mattor till annat golv, nu!!
Byt ut lampa i badrummet så att full styrka uppnås direkt. Nu får man vänta några minuter innan det lyser med full styrka.
Kom sent och använde mig inte av hotellets utbud av SPA anläggning.
Frukost god och bra utbud
Hotellet ligger bra till vid genomfart. Lätt att hitta och stor parkering (avgiftsfritt)
Bra och fungerande WI-FI.

Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Tack Magnus H
Svar från företaget:Svarade 28 juli 2017

Kære Magnus
Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi virkelig stor pris på, da vores gæsters mening er af aller højeste betydning. Vi er løbende i gang med at renovere vores værelser og øvrige faciliteter. Vi håber snart at kunne byde dig velkommen igen.

Omdömet skrevs 28 juni 2017

Vi var på genomresa, så hotellet ligger bra till, nära Europavägen. Lätt att hitta till hotellet, men väldigt otydligt var receptionsentrén var någonstans i detta stora hus. Stor bra parkering, även med laddstolpar för elbil. Receptionspersonalen var trevlig och hjälpsam. Rummet var helt ok, började bli lite slitet i badrummet. Sköna sängar, men tyvärr ingen AC, så natten blev varm. Vi bodde i markplan och kunde inte ha öppet fönster. Bra gym, för lite enkel morgonträning, men också bra omgivning för promenader (runt golfbanan). Ett par kilometers promenad till Korsör, som hade dåligt utbud av restauranger
Frukosten var helt ok, inte jättestort urval, men tillräckligt.

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Annachristina_13
Svar från företaget:Svarade 6 juli 2017

Kære Annachristina
Mange tak for Jeres anmeldelse. Den sætter vi stor pris på, da vores gæsters mening er af aller højeste betydning. De nævnte ting vil blive taget med videre til alle afdelinger, så de har mulighed for at bruge det konstruktivt i deres fremtidige arbejde. Vi håber at kunne byde Jer velkommen igen en anden gang.

Omdömet skrevs 5 september 2016

Ett jättetrevligt hotell, som nog hade mycket golfgäster, har tydligen en känd golfbana.
Vi åkte MC och var på genomresa, möttes i foajén av 2 mycket hjälpsamma och jättetrevliga tjejer i receptionen !!!
Vi fick våra rum mot innergårdens baksida i den delen där SPA-avdelningen låg,
helt perfekt, bara gå ut genom rummets altandörr och hoppa ner i utomhus-jaccutzin, eller in i poolen, ång- eller torr-bastun alldeles intill.
Enklast var oxå att käka middag på hotellet som fått en del kritik för sin mat i tidigare recensioner, vi får oxå ge restaurangen kritik, förrätt och huvudrätt skulle varit varma, men båda var bara ljumna, visst vi kunde klagat, men hade inte hjärta att göra det med den bästa och trevligaste servitrisen vi haft på hela vår resa !!!
En stor eloge till denna lilla snabba tjej som charmade hela vår kväll och lyfte vistelsen här till en 5a av 5 möjliga, trots maten var sval.
Efter maten - be henne göra en agurkdrink, om ni nu hinner höra vad hon säger, för här går det undan !!!
Till hotellet: Var rädd om de här unga tjejerna i reception och restaurang, deras servicemind är ett lyft för hela hotellet !

Tips för att välja rum: Trevlig utomhus gård utanför restaurangen, att sitta och mysa i med en drink, en sommarkväll eller till frukosten.
  • Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack kbhemq
Omdömet skrevs 8 december 2014

Rummet och toaletten var bra och lagom stort , rent och fräscht ! Det fanns ingen luftkonditionering så det blev varmt på rummet . Man kunde ha terassdörren lite på glänt under natten . ( det fanns en spärr , kändes inte tryggt att ha den öppen ) .Man kunde sitta utanför rummet när man bodde på entreplanet och det var mysigt . Frukosten var bra det var rent och fräscht.. Hotellet är för golfare . Vi bodde 2 nätter här, hade räckt med 1 natt . Bra med parkeringar utanför så det räcker till alla. Vi testade inte köket , utan åt på en resturang som låg vid husbilscampingen vid vattnet. Man njöt av maten och utsikten när man satt där och åt !

• Bodde här: juli 2014, reste som ett par
1  Tack champolina