“Stor potential”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Rankad som nummer 1 av 3 hotell i Korsoer
Omdömet skrevs september 8 2017

Trevliga rum men i behov av renovering... spruckna tapeter och kakelfogar på toaletten var bruna och ofräscha. Mycket trevlig personal och gott bemötande men för mycket "spring" i receptionen på morgonen... denna ligger i öppen anslutning till matsalen och klockan 7 vill man inte höra gapande och skrattande konferensgäster i lobbyn.

Annars ett trevligt hotell. Många faciliteter men behovet av renovering överskuggar det hela.

Tips för att välja rum: Välj rum i huvudbyggnaden...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: September 2017, reste som ett par
Tack manneman32
Svar från företaget:Svarade september 13 2017

Kære Manneman
Mange tak for din tilbagemelding. Vores gæsters mening er utrolig vigtig for os. Vi er i gang med en løbende renovering af alle vores værelser og øvrige lokaler og faciliteter. Vi håber at kunne byde Jer velkommen en anden gang.

Omdömet skrevs augusti 1 2017 från mobil enhet

Vi har bott flera gånger på detta hotell och tycker att rummen börjar bli slitna. Bra sängar. Vi bodde på bottenvåningen och andra gäster går förbi rummet alldeles inpå så man kan inte ha öppen dörr. Frukosten var mycket bra men tyvärr ganska dålig service vid middagen. Vi fick vänta länge på att beställa och det tog tid innan vi fick in maten. Lite gäster i restaurangen så det borde inte vara väntetider. Fantastiskt fin golfbana inpå hotellet.

Bodde här: Augusti 2017, reste med vänner
Tack Gertrud L
Svar från företaget:Svarade augusti 17 2017

Kære Gertrud
Mange tak for Jeres tilbagemelding. Den sætter vi meget stor pris på. Det er beklageligt at hotellet ikke har levet op til Jeres forventninger på alle områder. Alle Jeres kommentarer vil blive taget med videre således at vi har mulighed for at bruge det konstruktivt i vores arbejde fremover. Vi håber at kunne byde Jer velkommen en anden gang.

Omdömet skrevs juli 14 2017 från mobil enhet

Som helhet ok men rummets heltäckningsmatta (105) har varit med om en del innan jag hyrde rummet. Om fler rum ser likadana ut så släng ut dessa mattor till annat golv, nu!!
Byt ut lampa i badrummet så att full styrka uppnås direkt. Nu får man vänta några minuter innan det lyser med full styrka.
Kom sent och använde mig inte av hotellets utbud av SPA anläggning.
Frukost god och bra utbud
Hotellet ligger bra till vid genomfart. Lätt att hitta och stor parkering (avgiftsfritt)
Bra och fungerande WI-FI.

Bodde här: Juli 2017, reste i arbetet
Tack Magnus H
Svar från företaget:Svarade juli 28 2017

Kære Magnus
Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi virkelig stor pris på, da vores gæsters mening er af aller højeste betydning. Vi er løbende i gang med at renovere vores værelser og øvrige faciliteter. Vi håber snart at kunne byde dig velkommen igen.

Omdömet skrevs juni 28 2017

Vi var på genomresa, så hotellet ligger bra till, nära Europavägen. Lätt att hitta till hotellet, men väldigt otydligt var receptionsentrén var någonstans i detta stora hus. Stor bra parkering, även med laddstolpar för elbil. Receptionspersonalen var trevlig och hjälpsam. Rummet var helt ok, började bli lite slitet i badrummet. Sköna sängar, men tyvärr ingen AC, så natten blev varm. Vi bodde i markplan och kunde inte ha öppet fönster. Bra gym, för lite enkel morgonträning, men också bra omgivning för promenader (runt golfbanan). Ett par kilometers promenad till Korsör, som hade dåligt utbud av restauranger
Frukosten var helt ok, inte jättestort urval, men tillräckligt.

• Bodde här: Juni 2017, reste som ett par
Tack Annachristina_13
Svar från företaget:Svarade juli 6 2017

Kære Annachristina
Mange tak for Jeres anmeldelse. Den sætter vi stor pris på, da vores gæsters mening er af aller højeste betydning. De nævnte ting vil blive taget med videre til alle afdelinger, så de har mulighed for at bruge det konstruktivt i deres fremtidige arbejde. Vi håber at kunne byde Jer velkommen igen en anden gang.

Omdömet skrevs september 5 2016

Ett jättetrevligt hotell, som nog hade mycket golfgäster, har tydligen en känd golfbana.
Vi åkte MC och var på genomresa, möttes i foajén av 2 mycket hjälpsamma och jättetrevliga tjejer i receptionen !!!
Vi fick våra rum mot innergårdens baksida i den delen där SPA-avdelningen låg,
helt perfekt, bara gå ut genom rummets altandörr och hoppa ner i utomhus-jaccutzin, eller in i poolen, ång- eller torr-bastun alldeles intill.
Enklast var oxå att käka middag på hotellet som fått en del kritik för sin mat i tidigare recensioner, vi får oxå ge restaurangen kritik, förrätt och huvudrätt skulle varit varma, men båda var bara ljumna, visst vi kunde klagat, men hade inte hjärta att göra det med den bästa och trevligaste servitrisen vi haft på hela vår resa !!!
En stor eloge till denna lilla snabba tjej som charmade hela vår kväll och lyfte vistelsen här till en 5a av 5 möjliga, trots maten var sval.
Efter maten - be henne göra en agurkdrink, om ni nu hinner höra vad hon säger, för här går det undan !!!
Till hotellet: Var rädd om de här unga tjejerna i reception och restaurang, deras servicemind är ett lyft för hela hotellet !

Tips för att välja rum: Trevlig utomhus gård utanför restaurangen, att sitta och mysa i med en drink, en sommarkväll eller ...
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2016, reste med vänner
Tack kbhemq
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Korsoer
28.0 km bort
Nyborg Strand
Nr 3 av 5 i Nyborg
210 omdömen
Visa priser

Besökt Comwell Korsør? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Comwell Korsør

Adress: Oernumvej 6, Korsoer, Slagelse 4220, Danmark (Tidigare Grand Park Hotel)
Region: Danmark > Zeeland > West Zealand > Slagelse > Korsoer
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 3 hotell i Korsoer
Prisklass: 1 001 kr - 1 857 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Comwell Korsør 4*
Antal rum: 134
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Comwell Korsør. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?