“Très agréable ”
Omdöme om Camping Le Chateau

Vi kan inte hitta några priser för det här boendet
Våra onlineresepartner har inga priser för det här boendet, men vi kan söka efter andra alternativ i Hauterives
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Camping Le Chateau
Rankad som nummer 1 av 3 temaboenden i Hauterives
Omdömet skrevs augusti 24 2017 från mobil enhet

Bodde här: Augusti 2017, reste med vänner
Tack Cerise N
Flower Camping L, Gérant på Camping Le Chateau, svarade på det här omdömetSvarade november 3 2017

Omdömet skrevs augusti 15 2017 från mobil enhet

Tack tomcornu

Omdömet skrevs september 29 2016

Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
1  Tack mezigue08
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Hauteriveshotell
Le Relais
Les Roulottes Cote Boheme
Nr 3 av 3 i Hauterives
4 omdömen
Visa priser

Besökt Camping Le Chateau? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Camping Le Chateau

Adress: 5 route de Romans, 26390 Hauterives, Frankrike
Region: Frankrike > Auvergne-Rhône-Alpes > Drome > Hauterives
Bekvämligheter:
Bar/lounge Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 3 temaboenden i Hauterives

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?