Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
33 personer tittar på det här hotellet
Barcelo.com
142 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 23-02-18
Boka nu, betala på plats
Booking.com
143 US$
Se erbjudande
Kostnadsfri avbokning till den 23-02-17
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
134 US$
Se erbjudande
Expedia.com143 US$
Hotels.com143 US$
Travelocity144 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar genomsnittliga rumspriser, inklusive skatter och avgifter som är fastslagna och kända för våra partner och som betalas i samband med bokningen. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (8 423)
Filtrera omdömen
8 424 resultat
Medlemsbetyg
2 890
3 076
1 474
570
414
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
2 890
3 076
1 474
570
414
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 8 424 omdömen
Omdömet skrevs 8 januari 2018

Mycket familjevänligt hotell. Vi hade all-inclusive och var nöjda. Mycket väl uppvärmd pool och trevlig stämning vid poolomoådet. Bra rum, vi hade två angränsande rum med öppen dör emellan. Vi hade skrivit innan och bett om ett rum med lugn placering, vilket vi fick. På kvällarna hördes ingenting från hotellets kvällsaktiviteter.

Datum för vistelsen: december 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Barcelo Hotels & Resorts
Tack Johanna A
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
OccidentalJM, Director de Relaciones Públicas på Occidental Jandia Mar, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2018
Google-översättning

Dear guest

First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Occidental Jandia Mar hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations.

We are thrilled you enjoyed your recent stay with us. Thank you for making us your choice hotel when visiting the area. We look forward to welcoming you back again very soon.

Best Regards
Guest Experience

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 december 2017

+Mycket fint poolområde med välskötta växter.
+TRJ Animacion med en profsig Italienare gjorde fantastisk underhållning!
-Hotel som ej längre är ****hotel. Första frukosten på hotellets restaurang såg jag en stor kackelacka som promenerade på serveringsbordet(!).
-Hotellets restaurang Mimosa har slagit världsrekord att störa vid middags huvudrätten-inte minst fyra gånger kom kypare och störde i maten för att säga att mineralvatten måste betalas.lämnat notan och kom tillbaka för att få påskrivet med rumsnr ,kom tillbaka för att skriva med STORA bokstaver..gissa om man kunde fortsätta äta..
-Hotellets toalett i så bedrövlig skick,dessutom kom fram en ny kackelacka ...
-Ej vatten på rummet -bara första kvällen på ****hotel

Datum för vistelsen: november 2017
  • Restyp: Reste ensam
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack anonymstockholm2017
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
OccidentalJM, Public Relations Manager på Occidental Jandia Mar, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2017
Google-översättning

Dear anonymstockholm2017,
We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Occidental we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal. We were very saddened to read your disappointment with the dining expériences, at Occidental we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday expérience therefore we will make sure to take your comments into account to improve in this aspect of our services. Please be assured your comments regarding the service you received during mealtimes has been discussed with our Maître so as to prevent these kind of situations to reoccur in the future and we sincerely apologize for failing to meet your expectations on this occasion. Thank you again for making us your choice hotel on this occasion, we look forward to serving you again in the near future. Best regards, Guest Experience Management

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Ett stort hotell så det märks i restaurangen mycket folk hög ljudnivå, men bra mat mycket att välja på.Fint poolområde.Vi fick inte det bästa rummet då utsikten var hotellet framför oss men tittade vi åt sidan såg man havet, ville byta rum men det gick inte sa dom.Havet var en backe ner men det finns buss från hotellet som man kan åka med.Avgång flera gånger åt båda håll.

Datum för vistelsen: februari 2017
1  Tack Maggan01
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
OccidentalJM, Guest Relations Manager på Occidental Jandia Mar, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2017
Google-översättning

Dear Guest,

The vision of our clients is the key to complete guest-satisfaction, therefore we are very grateful for the time you spent sharing your experiences.

I am very sorry that we weren´t able to make your room request come true and would like to take the opportunity to explain that we always allocate our rooms in accordance with the room category reserved as they are decisive to the cost of your stay. Nevertheless it is our goal to achieve maximum customer satisfaction, and when we can we always try to make special wishes come true.

Once again, thank you for choosing us when visiting the area and we are looking forward to exceed your expectations in the future.

Kind regards,
Zsofia Berta
Guest Experience Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 januari 2017

Trevligt hotell rent och fräscht både poolområden och rummen.
Jobbig backe upp från stranden. Krävs pigga ben, det går en shuttelbuss tre gånger om dagen!!! Kunde gått oftare.
Det fungerar bra med städning.
Fantastisk mat i restaurangen. Stor variation på maten och fräscht även fast du kom sent till restaurangen. Inte trött på maten som man annars kan bli efter en veckas all inklusive.
Underhållning i toppklass, av animationsteamet som höll oss aktiva från morgon till kväll.
Fin havsutsikt från rummet överst i block fem.

Datum för vistelsen: januari 2017
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Barcelo Hotels & Resorts
Tack ACarro
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
OccidentalJM, Guest Experience på Occidental Jandia Mar, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2017
Google-översättning

Dear Carolina,

We appreciate your time you dedicated to share your detailed review regarding your holiday among us.

We thank you for mentioning the free shuttlebus service we provide and we are going to take into consideration your suggestion regading the timetable.

At Barceló Hotels Groupwe know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday expérience in our hotels, this is why our team of Chefs prepare for each service a wide variety of delicacies to cater for all diet requirements and please the most demanding palates, we are therefore very pleased that we could satisfy yours.

We thank you for your very kind words about our entertainment team as they work tirelessly every day to entertain our guests during their stay among us, we will make sure to relay your comments to them and we are sure they will be happy to know their efforts have been appreciated.

We thank you again for sharing your experiences and on behalf of the entire team of Occidental Jandía Mar we are looking forward to welcome you and your family back for your next holidays.

Kind regards from sunny Jandía,
Zsofia Berta
Guets Experience Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 29 november 2016

Först vill jag belysa dom saker som jag tyckte var bra och sedan dom mindre bra sakerna via plus och minus !
+ Rummen,badrum ok
+ Personalen alltid trevlig
+ underhållningen kvällstid animationsteam
Och nu det på minussidan
- maten smaklös,dåligt utbud för lite variation på rätter
- Drinkar rejält utspädda,poolbar stängd hel dag och kväll (ingen info om detta)
- skall finnas svensk tvkanal enl info fanns ej samt att våran fjärrkontroll var trasig vid ankomst påtalade detta direkt samt dagen efter utan någon åtgärd från hotellet
- inget vatten påfyllning på rummet eller möjlighet att själv hämta vatten på flaska,har vid ett flertal tillfällen åkt charter på 4+ plushotell och har alltid haft fri tillgång på vatten
- tar betalt för saftybox
- wifi fungerar endast i lobbyn tyvärr även där dåligt

Med bakrund av ovanstående kan jag ej rekommendera jandia mar

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste som ett par
1  Tack W2187RKpetere
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
BJMGuestExperience, Guest Experience på Occidental Jandia Mar, svarade på det här omdömetSvarade 30 november 2016
Google-översättning

Dear Peter,

Although we sincerely regret your disappointment with your stay in our Barceló Jandía Mar, we would like to thank you for sharing your comments as it will help us to identify areas of concern and act immediately so as to enhance our future guests' experience among us.
We have also taken good note of your remarks on the dining experiences and sincerely lament reading that we fell short of your culinary expectations on this occasion, although I would like to take the opportunity to point out that our Executive Chefs follow a two weeks menu rotation including a wide array of both local and international delicacies to cater for all diet requirements and please the most demanding palates, this is why we are sorry to read that we were not able to conquer yours and will make sure to discuss your critics with our team.
I would like to clarify that in case you have found our pool bar closed it might happened due to the extreme rainy weather reached Fuerteventura few weeks ago. We opened the Disco and continued the service of the drinks there. We apologize for all inconveniences occured.
We understand reading your review that apprently you were not properly informed about your All Inclusive type of meal plan upon reservation and would like to take the opportunity to point out that,as reported on our website, the All Inclusive is related to drinks, meals , snacks and the entertainment program; the room safes, the parking and the Spa are reported to be available against an extra charge. Also I would like to clarify that we provide bottled wáter upon arrival and in our pool bar and snack bar and the main resturant we have several water filling dispensors available.
On the other hand we thank you for pointing out the friendliness of our staff, their kindness and helpfulness being our hotels’ main strength as well as our animation team´s proffessionalism and enthusiasm so therefore we will definitely congratulate them all on your behalf for their contribution to your wellbeing whilst staying among us.
Thank you again for choosing our hotel on this occasion and for the courtesy of your time, even though we understand that this was not the best fit for your travel party, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.

Kind regards,
Zsofia Berta
Guest Experience Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen