“Golf och bad”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
Jan A
“Golf och bad”
Omdömet skrevs 16 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Vi var där en vecka i juli. Los Alcazares med massor av restauranger fanns ganska nära. Den stora fördelen var att kunna bo på en golf resort men ändå så nära till sträder och stad. Unikt. Just denna lägenhet var i nyskick och låg väldigt trevligt med utsikt över en stor pool. Bara gå över gräset. Inte alla i familjen spelar golf vilket gjorde att vi valde Roda. Klubbhusets restaurang var OK men inte mer. Golfbanan var i toppskick. Grön fairway trots att det var mitt i juli.

DanielEng ...
Malmö, Sverige
Omdömet skrevs 14 juli 2018 för en vistelse i juni 2018

Elin A
Omdömet skrevs 14 juli 2018 för en vistelse i maj 2018

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera