“Malina’s Kitchen ”
Omdöme om Malina's Kitchen

Malina's Kitchen
Rankad som nr 3 av 61 Restauranger i Ban Sala Dan
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Malina’s Kitchen är definitivt värt ett besök. God och väl lagad mat till ett bra pris. Nöjda och mätta blev vi.

Datum för besöket: februari 2020
Tack elzawille

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

God phad thai, ok stekt ris. Även paneng var mycket god. Ligger inte vid
Stranden men värt att gå lite för god mat ill bra pris.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack ChriRob
Omdömet skrevs 15 januari 2019 från mobil enhet

Denna resturang ligger i topp på tripadvisor så vi var tvungna att testa. Stannade intill här när vi var ute och åkte moped. Jag beställde tom yuang soppa och min fru fried rice. Maten var jättebra. Personal var snabba och hjälpsamma. Deras wifi är bästa på Koh lanta som vi har provat.

Datum för besöket: januari 2019
Tack kicken80
Omdömet skrevs 29 november 2018 från mobil enhet

Mycket god mat och superservice. Vi åt vårrullar och pad thai. Enkla rätter som höll mycket hög kvalitet. Snabb och god service

Datum för besöket: november 2018
2  Tack johana539
Omdömet skrevs 20 april 2018

Vi har ätit ett fler gånger hos Malina och varit supernöjda med maten och servicen. Jättetrevlig personal.

Datum för besöket: april 2018
Tack SannaS354

Resenärer som tittade på Malina's Kitchen tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt Malina's Kitchen? Berätta vad du tyckte!