“Toppenläge”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

6 omdömen
3 omdömen om hotell
“Toppenläge”
Omdömet skrevs 13 december 2019 för en vistelse i december 2019

Fantastiskt rum med härlig balkong,
där vi satt och tittade när solen kom upp över bergen på morgonen.
Väldigt stort rum med gott om plats och ett snyggt & fräscht badrum.
Super skön säng och en bra soffa att hänga i. Ett litet kök som har det mesta på bottenvåningen som vi lagade mat i någon kväll. Tog oss bara 5 minuter att gå ner till Klong dao stranden, och på huvudgatan finns både restauranger och butiker.
Rekommenderas verkligen de hjälpte även till så att vi kunde hyra mopeder av dom på bottenvåningen till ett bra pris.

Datum för vistelsen: december 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera