“Gott”
Omdöme om Sea Sand Soul

Sea Sand Soul
Rankad som nr 5 av 61 Restauranger i Ban Sala Dan
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Har ätit där tre gånger. Blivit nöjd varje gång. Trevlig personal. Lugnt o mysigt ställe. Men lite oljud från rivning/bygg bredvid. Kan rekommenderas. Personalen kan några svenska fraser.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 699barbrob

Omdömet skrevs 20 januari 2020 från mobil enhet

Mycket God mat !! Servicen var toppen . Servitören var väldigt uppskattad , då han pratade lite svenska . Rekommenderar denna pärla.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Leolans
Omdömet skrevs 13 januari 2020 från mobil enhet

Väldigt gott bemötande och bra service från personalen. Läget fint vid floden. Maten var kanongod och riklig

Datum för besöket: januari 2020
Tack pascala231
Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Supermysigt ställe med mat i toppklass. Vi har ätit här vid två tillfällen och tagit olika curryrätter (paneng, masaman, red curry o.s.v). Jättegott och personalen är härlig. Rekommenderas varmt

Datum för besöket: december 2019
Tack Apanpapapan
Omdömet skrevs 20 april 2019 från mobil enhet

Jättecharmig ställe vid inloppet till Saladan med fin utsikt. Kul för barnen att kolla på båtarna och gå ner och leka vid stranden. Skön musik. Personalen är härlig, och toppenfina mot barnen. Vi åt en av de godaste massaman och paneng vi ätit i Thailand.

Datum för besöket: april 2019
1  Tack Anna I

Resenärer som tittade på Sea Sand Soul tittade också på

Ko Lanta, Provinsen Krabi
Ko Lanta, Provinsen Krabi

Besökt Sea Sand Soul? Berätta vad du tyckte!