Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 22 juli 2019 från mobil enhet

En klart positiv överraskning! Hotellvistelse blev en upplevelse i sig. Den designade silosen var snygg, fräsch och hade sköna sängar. Sovavdelningen var dock inte så välventilerad. Utsikten över vattnet var betagande. Mycket gott bemötande och bra service.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 710gunnell
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Bodde på upperud med mor och son i augusti. Fint läge med närheten till akvedukten. På andra sidan vägen finns en båthamn och en pytteliten sandstrand där vi bada. Till Dalsland kommer man för naturen. Rummen var trevligt inredda i snygg stil. Pentryt väl utrustat. Frukosten var bra o kunde avnjutas på bryggan vilket var underbart. Ett par saker som jag dock skulle justera med tanke på rumspriset är att det saknas avlastningsyta i badrummet, hygienartiklar i badrummet o en tv.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 304cecilial
Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Helt suveränt vilken pärla mitt i skogen

Super trevligt mottagande och väldigt hjälpsam personal

Otroligt härligt och mysigt rum med en utsikt som tar andan av en

Bra priser och suverän service av enormt trevlig personal

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack cheeton
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Vi bodde i största lägenheten å den var väldigt fint inredd på ett modernt men unikt viss! Blanding av gammalt och nytt gjort med stor finess. Alldeles perfekt frukost och middag och lugnt och rofyllt hela tiden. Rekommenderas varmt!!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Anders G
Kerstin S, Ägare på Upperud 9:9, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Hej Anders! Så roligt att ni trivdes hos oss - tack för ditt fina omdöme.
Hjärtligt välkommen tillbaka till Upperud 9:9!

Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Kanonläge vid vattnet med egen brygga, superfina rum med eget kök och härliga sängar. Dessutom trevlig personal. Mysigt att kunna gå ner i restaurangen och lyssna på musik och ta en öl på fredagen när vi var där.

Några saker kunde vara bättre: Svagt WiFi på rummet, frukosten lite väl enkel.

Men som helhet riktigt bra, kommer gärna igen!!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack Jonas P