Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Helt suveränt vilken pärla mitt i skogen

Super trevligt mottagande och väldigt hjälpsam personal

Otroligt härligt och mysigt rum med en utsikt som tar andan av en

Bra priser och suverän service av enormt trevlig personal

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack cheeton
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Vi bodde i största lägenheten å den var väldigt fint inredd på ett modernt men unikt viss! Blanding av gammalt och nytt gjort med stor finess. Alldeles perfekt frukost och middag och lugnt och rofyllt hela tiden. Rekommenderas varmt!!

Tack Anders G
Kerstin S, Ägare på Upperud 9:9, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Hej Anders! Så roligt att ni trivdes hos oss - tack för ditt fina omdöme.
Hjärtligt välkommen tillbaka till Upperud 9:9!

Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Kanonläge vid vattnet med egen brygga, superfina rum med eget kök och härliga sängar. Dessutom trevlig personal. Mysigt att kunna gå ner i restaurangen och lyssna på musik och ta en öl på fredagen när vi var där.

Några saker kunde vara bättre: Svagt WiFi på rummet, frukosten lite väl enkel.

Men som helhet riktigt bra, kommer gärna igen!!

Tack Jonas P
Omdömet skrevs 15 juli 2018

Bara några kilometer från Håveruds turistmagnet ligger denna pärla till hotell. Rofullt och vacker omgivning. Ett vänligt mottagande, häftiga rum, möjlighet till middag på hotellet och ett fantastiskt "frukostrum" ute på bryggan.

1  Tack Peter G
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Vi var ca 30 personer som bokat för en återträff. Trots att bokningen var minst två månader före tillfället så var det riktigt kallt i lokalen. Maten var annorlunda och små portioner. Kaffet som serverades var tyvärr inte varmt.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Jan L
Kerstin S, Ägare på Upperud 9:9, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2018

Hej Jan! Så tråkigt att höra, vi tar till oss dina synpunkter. Byggnaden är en gammal industribyggnad med stora luftvolymer - men vi kör för fullt med värmen. Det brukar inte vara kallt. Nästa gång du kommer förbi så bjuder vi på en kopp hett kaffe med något gott till. Hälsningar från Kerstin