“Underbar tillvaro i Villa St Jeannet”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Villa-St-Jeannet

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

Eva B
1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Underbar tillvaro i Villa St Jeannet”
Omdömet skrevs 8 juli 2018 för en vistelse i juni 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Vi hyrde Villa St Jeannet i två veckor och allt var till belåtenhet. Bra standard i hela huset, skön pool och en underbar utsikt. All kontakt med både ägaren och kontaktpersonen på plats, fungerade mycket bra. Ett extra plus till både inom- och utomhusköken. Promenaden upp till den gamla byn tar knappt 10 minuter och där finns både restauranger (alla tar dock inte kort), bageri, charkuteri och en helt fantastisk miljö. Trakterna runt omkring erbjuder dessutom många möjligheter till utflykter, vandringar, vinprovningar etc.
Eva Beckman med familj och vänner, Sverige

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera