“ett fantastiskt hus”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 hjälpsamhetsröster
“ett fantastiskt hus”
Omdömet skrevs 10 juni 2020 för en vistelse i mars 2020

Vi hade tur att stanna här strax innan lockdown och vad en fantastisk egendom, du har allt du skulle eber behöver thebsame som bavk hem finns det 3 pooler 1 precis utanför huset som var stor en av poolerna är uppvärmd bra för vinteruthyrning och även en bastu, jag har stannat kvar på olika egenskaper på detta komplex men ingen skulle matcha kvaliteten på den här. Se dig senare på året.

Datum för vistelsen: mars 2020
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 17 2020
Thank you for your review , its always nice to hear when you have a great holiday and really loved our house and the complex, we hope to see you next year.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera