“A great stay in a delightful maison in real ...”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om MAISON BOUCOEUR

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Cruiser62 ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 27 juli 2018 för en vistelse i april 2018

Datum för vistelsen: april 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 29 2018
I am pleased you enjoyed your stay at Maison Boucoeur and it is tastefully decorated and equipped as you say. It is also near to Thouars and Saumur for great sightseeing. Thank you for taking the time to write a review.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera