“Middag”

Kök: Sushi, Bar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Avhämtning
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Avhämtning
Omdömet skrevs 27 februari 2020 från mobil enhet

Liten trevlig restaurang. Ganska livat få många hade varit på afterski innan. Goda pokebowl och hamburgare.

Datum för besöket: januari 2020
Tack David H

Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Bästa lunchrestaurangen i Trysil.
Finns något för alla. Burgare, sushi, bowls och ett leende av personalen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack jonasa746
Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

Våta och frusna stapplade vi in och möttes av värme och glada miner.

Bra fish and chips, god öl och rimliga priser.

Favoriten i Trysil.

Datum för besöket: december 2019
Tack Podde
Omdömet skrevs 14 mars 2019

Lunch i skidbacken, och valet föll denna gången på restaurang Happy Faces efter rekommendation på en släkting som vad med oss och är något av en stamkund på stället.

Restaurangen är ganska liten, så det är rekommenderat att försöka ligga "ur takt" med resten av skidåkarna då det kan vara ont om bord annars.

Happy Faces har ett ganska brett utbud av olika maträtter, allt ifrån burgare (nöt, kyckling, Oumph) till sushi och olika "skålar" med olika maträtter i.

Själv valde jag då en Oumph burgare som då serverades i ett klassiskt "hamburgepapper" tillsammans med en hög av pommes frittes på en rejäl tallrik. Burgaren var jag absolut nöjd med, men pommes fritten skulle jag önskat lite mera av då dom hade en tendens att vara lite hårda och tråkiga. En sås att doppa pommes i och lite coleslaw hade gjort underverk!

De övriga i sällskapet åt nötburgare, fish & chips samt sushi och var mycket nöjda. Fish & chips rätten såg ut att innehålla rikligt med mat.

Personalen är väldigt trevlig, pratsam och är engagerad med sina kunder. Det syns på de anställda här att dom stortrivs med sitt arbete och är stolta över den maten dom serverar!

Datum för besöket: mars 2019
Tack JonathanSod
Omdömet skrevs 26 februari 2019 från mobil enhet

Det blir alltid att besök här när vi är i Trysil.
Denna gång blev det både lunch och middag!
Maten är super och vilken service.
Extra plus för Alexander!

Datum för besöket: februari 2019
Tack Xsusx

Resenärer som tittade på Happy Faces tittade också på

Innbygda, Trysil Municipality

Trysil Municipality, Hedmark

Besökt Happy Faces? Berätta vad du tyckte!