“Guld!”

Kök: Sushi, Bar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Avhämtning
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Avhämtning
Omdömet skrevs 18 februari 2019 från mobil enhet

Fantastisk mat!! Vi åt hamburgare, sötpotatispommes samt tempura scampi bowl - allt över förväntan. Mycket trevlig personal!!

1  Tack 283anjap

Omdömet skrevs 18 februari 2019 från mobil enhet

En helt ok grill i närheten av backen. Hamburgarna vad bra. Stora och goda och det antal varianter att välja på. Vi provade inte sushi men den såg helt okej ut. Lokalen är trång och har ett halt golv som inte passar de pjäxorna som man har på sig normalt sett.

Tack beerisart
Omdömet skrevs 13 februari 2019 från mobil enhet

Ligger lite vid sidan av vid turistcentra men absolut väl värt ta sig några meter till. Vi åt hamburgare och prövade också Sashimibowl. Väldigt gott och fint upplagt.
De som jobbar här är jätte trevliga och hjälpsamma.

1  Tack saranygren11
Omdömet skrevs 4 januari 2019

oavsett om det är kl 01:45 eller mitt på dagen är burgarna helt fantastiska, finns även sushi och fish n chips m.m.

Datum för besöket: januari 2019
Tack CarlHyggeT
Omdömet skrevs 23 december 2018 från mobil enhet

Första dagen i trysil. Hade läst att det skulle vara bra mat här men detta är nog den bästa burgare jag nånsin ätit!

Datum för besöket: december 2018
Tack Joel K

Resenärer som tittade på Happy Faces tittade också på

Innbygda, Trysil Municipality

Trysil Municipality, Hedmark

Besökt Happy Faces? Berätta vad du tyckte!