“Väldigt trevliga och bra mat!”
Omdöme om Happy Faces

Happy Faces
Rankad som nr 1 av 1 Smått och gott i Innbygda
Kök: Sushi, Bar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Avhämtning
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Avhämtning
Omdömet skrevs 13 februari 2019 från mobil enhet

Ligger lite vid sidan av vid turistcentra men absolut väl värt ta sig några meter till. Vi åt hamburgare och prövade också Sashimibowl. Väldigt gott och fint upplagt.
De som jobbar här är jätte trevliga och hjälpsamma.

Datum för besöket: februari 2019
1  Tack saranygren11

Omdömet skrevs 4 januari 2019

oavsett om det är kl 01:45 eller mitt på dagen är burgarna helt fantastiska, finns även sushi och fish n chips m.m.

Datum för besöket: januari 2019
Tack CarlHyggeT
Omdömet skrevs 23 december 2018 från mobil enhet

Första dagen i trysil. Hade läst att det skulle vara bra mat här men detta är nog den bästa burgare jag nånsin ätit!

Datum för besöket: december 2018
Tack Joel K
Omdömet skrevs 4 april 2018 från mobil enhet

Ska man äta ute, ska man äta gott!
Perfekt om man är minst två som kan dela Sushi och Burgare. Personlig service och härlig stämning som förhöjer smaken! Gillar den genuina känslan av att medarbetarna behandlas med respekt och tillit.

Datum för besöket: april 2018
Tack ceciliaaM8081JT
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Roligt ställe som serverar sushi och hamburgare, helt ok burgare men hade blivit ännu bättre om dom var hemmagjorda!

Datum för besöket: mars 2018
Tack hampusz

Resenärer som tittade på Happy Faces tittade också på

Innbygda, Trysil Municipality

Trysil Municipality, Hedmark

Besökt Happy Faces? Berätta vad du tyckte!